Menstruatie cup Ik wist niet dat er wedstrijden in de categorie menstrueren waren- en ik wil die cup zeker niet winnen!
Vliegen in huis Gaaf! Moet alleen je huis wel groot genoeg voor zijn en oppassen dat je niet tegen lampen aan botst!
24 uur werken, welke dagen Je kunt de uren ook achter elkaar plakken, dan ben je binnen een dagje klaar.
24 uur werken, welke dagen Elke dag! Het huishoudem stopt nooit en 's nachts maken de kinderen je nog wakker.
Haha ik las de topic namen en zag ze al aankomen Hadden jullie het niet geplaatst dan was ik het wel.
Fietsen... Hoe zit het nou? Oei, ben je het verleerd? Da's balen. Nou, allereerst stap je op je fiets. Dan zet je je af met je linker- of rechterbeen en begin je te trappen. In het beste geval blijf je overeind. Dan klikt er iets in je brein en voel je weer hoe het moet. In het slechtste geval zul je toch weer zijwieltjes moeten monteren, vrees ik. Heel veel succes!
24 uur werken, welke dagen? Ik kan het niet echt aanraden maar als je het echt wil kan het op alle dagen van de week hoor.
Waar merk jij het aan als je over je grenzen gaat? Ik moet zeggen dat ik er binnen de EU eigenlijk nooit iets van merk. Je ziet meestal wel van die grensposten staan en soms een x-aantal douanebeambten rondlopen. Verder is het smooth sailing, baby.
Hihi doet me denken aan een uitspraak van mijn dochter. Ik vertelde dat ik wel 43 uur gewerkt had die week!!! Ze reageerde heel nuchter: " Ja.... en?? Dat is nog geen 2 dagen...."
Waar aan denken verhuizen? Ik denk vooral aan: rommel, kartonnen dozen, spullen in dozen doen, stress, heen en weer hobbelen tussen huis 1 en huis 2, spullen uit dozen doen etc etc...
Wie weet waar ik mini knijpertjes kan kopen. Niet te koop, maar ik heb er wel 2 te huur. 1 van 80 en 1 van 90 cm.
Wat denken jullie? "welke collega heb ik afgelopen 5 dagen nog niet gestalkt per app of werkmail en kan ik nog op mijn knieën gaan smeken alsjeblieft mijn dienst over te nemen?"