Zoektocht naar een lamp. Even met het licht van je telefoon schijnen. Als je hem dan hebt gevonden kun je hem aanzetten, dat helpt met zoeken naar andere voorwerpen.
Ervaring met strippen? Ja, ik heb er goede ervaringen mee. Tot nu toe altijd het resultaat dat ik er van verwachtte. Wel stoer van je trouwens, dat je daar zo aan het einde van je zwangerschap nog zin in hebt. Mijn man en ik kwamen toen niet meer verder dan een welterustenkusje.
Prem. niet wakker te krijgen voor voeding. Ik vind meneer Radhakishun er altijd goed doorvoed uit zien. Hij kan best één (of meer) voeding(en) missen.
Het cliché: Schoonmoeder (binnenkort trouwen, wat nu?) Ik vind het nou niet bepaald cliché om met je schoonmoeder te trouwen. Wat nu? Ik zou er nog eens een nachtje over slapen als ik jou was!
Tablet voor kinderen Doe mij maar een maandvoorraadje 'ik luister naar mama en zal geen ruzie maken met mijn broertje' pillen.
3 zitjes maar het past net niet Oei, misschien moet je maar eens wat gaan afvallen als je bips zo breed wordt dat je een vierde zitje nodig hebt...