Vagina stomen Wellicht kun je het stoom omzetten in groene stroom, als alternatieve energiebron. Met elke dag hete sex waarvan je Vagina van gaat stomen moet dat wel lukken.
Geen topictitel, maar in het kader van verkeerd begrijpen... Ik opende dit topic per ongeluk en wist het onderwerp dus niet. Ik vatte dit bericht dan ook iets anders op dan de bedoeling was, geloof ik
Bij zwanger worden. Ik zit normaal niet op dat stuk van het forum, maar dat topic moest ik even lezen.
Vagina stomen Ach gus.... is ie verkouden? Ook wel lastig, heel de tijd "haaaatsjoe" tussen je benen.
Eten: de praktische zaken (hoe doen jullie dat?) Afhankelijk van wat ik eet, soms pak ik het gewoon op en stop het in mijn mond, bijvoorbeeld met een dropje of snoepje. Soms neem ik een hap, bijvoorbeeld van een krentenbol. Soms gebruik ik mes en vork en een bord. Dan maak ik daarmee eerst een mooi hapje. In alle gevallen, goed kauwen voor je doorslikt is wel prettig.
Clean blue digital Ik verwacht een foto van de test nog voordat je eroverheen geplast hebt. Daarna is ie echt niet meer clean te noemen!
Baby 2maanden mee naar de dierentuin? Vind je dat zelf ook niet wat lang? 2 maanden in een dierentuin?
Wie wil helpen zoeken naar een zwarte kast? Waarom zoeken..?!? Staat gewoon in mijn huiskamer, dus valt niet zoveel te zoeken..
Wat vinden jullie van jongensnaam? Nou ehh.., wat nou als het een meisje is? Dan heet het "jongensnaam".. Een beetje apart vind ik het dus wel..
Iedere keer als ik de topictitel 'van binnenkat naar buitenkat' lees is mijn eerste gedachte dat ze hem binnenstebuiten wil keren