Verhuizen! Tips gevraagd. - koop of huur een ander huis dan waarin je nu woont. - huur een verhuisbedrijf of charter een koppeltje vrienden en familie op de verhuisdag. - stop voor de verhuisdag alle spullen die je mee wilt nemen in dozen. Gooi de rest weg. - op de verhuisdag doe je dan al die dozen in de verhuiswagen. Daar doe je dan ook je meubels in. - Ga naar het nieuwe huis en stuur de verhuiswagen daar ook heen. - Zet alle spullen in het nieuwe huis en pak de dozen uit.
kamperen zoontje ruim 1,5 jaar. Anderhalf jaar kamperen? En dan ook nog alleen? Krijgt hij wel zolang verlof van school? Bij ons doen ze al moeilijk over 1 dag, laat staan anderhalf jaar....En dan nog wat: kun jij als mama wel zolang zonder je kindje?
ik wist het wel!! had dat antwoord al verwacht maar dan IN het topic (was het eerste wat ik dacht toen ik de titel probeerde te formuleren, maar kon niks beters bedenken)
Ik heb ook echt een paar dagen nagedacht over het antwoord. Wilde eigenlijk iets minder voor de hand liggends en flauwer. Maar uiteindelijk leek eenvoud met toch het best in dit topic passen.
Waar stacaravan huren? Op een plek waar ze ze verhuren; meestal zijn dat vakantieparken en/of campings
Seks gehad gister is dat voldoende ??? Uhm. Tja. Misschien kun je dit soort dingen beter gewoon met je partner bespreken. Belangrijke vraag is ook... hoe vond je het zelf?
Inhaleren? Of niet? Vertel me nou toch niet dat je baby rookt? (Ik neem aan dat het een typfout is en de TS 'inbakeren' bedoelde )
Welke wasmand? Oké.., nog 1x dan: Als het wit wasgoed is, gooi je het in de wasmand naast de wc. Is het bonte of donkere was, gooi je het in de wasmand naast de wastafel.
Oké, even serieus: ik heb plaatjes op onze wasmanden zodat al mijn jongens (beide zoons en mijn man) precies snappen waar welk kledingstuk in moet. Ideaal. Als ik de was ga doen, is alles al netjes gesorteerd en kan ik het zo de machine in kieperen.
Haha Ik heb de wasmanden in de kleur van de was die erin moet: Blauw (koele kleuren), paars (warme kleuren), wit en zwarte mand. Nog steeds vind ik telkens blauwe was in de zwarte mand ...
Met welke leeftijd van ledikant naar grot Tja, uhm, er wordt gedacht dat Jezus ipv in een stal in een grot geboren is...Daar stond een voerbak in, genaamd kribbe. Daar lag het kindje Jezus in. Om heel eerlijk te zijn vind ik een ledikant een stuk passender voor een kind, dan een voerbak....Ik zou dus zeggen: direct doen! Ik snap niet dat Maria en Jozef nou niet zelf op dat idee gekomen zijn....( ik zou alleen zelf nooit een ledikant in een grot zetten, gewoon een slaapkamer in huis lijkt mij fijner, maar hé, wie ben ik?) (pas als je het topic aanklikt zie je de rest van de titel:er (peuter)bed