Stofzuiger lichte astma /huisstofmijtallergie Poeh, die stofzuiger heeft een zwaar leven met zijn baan denk ik..
Hoe help je het sinterklaasfeest om zeep -heel hard roepen dat sinterklaas niet bestaat -pepernoten dopen in iets smerigs als afwasmiddel, kijken of je een zak van vorig jaar kan vinden die over de datum zijn. Optioneel zelf bakken en verkeerde ingrediënten gebruiken -cadeaus vergeten te kopen, of in de categorie adult speeltjes voor oma. -heel erg dronken worden en gênante verhalen over andere aanwezigden vertellen Als dat niet werkt: zorg voor een lichamelijk probleem wat een tripje naar de ehbo vergt, hoe bloederiger hoe beter! Succes!
Hoe kalm blijven bij ruzie? En dat vraag je aan mij?!? Je weet toch dat je het tegen Mrs buskruit herself hebt hè?
Rijangst Dan moet je naar de Jumbo. Daar openen ze altijd een kassa erbij als de rij te lang wordt (vierde in de rij)
Leeggehaalde kerstboom baby. Oh jee, hard aanpakken die kleine dief. Criminaliteit kun je niet vroeg genoeg de kop indrukken...
Hoe is jouw drinkgedrag? Ik begin smorgens bij het opstaan al met een groot glas! Uiteindelijk verdeeld over de dag is het over het algemeen toch wel 2 liter. Lekker hoor!
Wat vinden jullie? Vanalles! Vooral tussen de kussen van de bank: muntjes, kruimels, afstandsbediening van de Apple tv, sokken!
Nog zonder je onderschrift te lezen wist ik dat je een jongensmama was, anders had er met stip op nummer een 'haarspeldjes en elastiekjes' gestaan
Wat vinden jullie? Ik vind boerenkool vies. Ik vind de kerstboom opzetten een pleuriskarwei. Ik vind dat ik meer salaris verdien dan ik krijg (nee, ik ben geen leerkracht). Ik vind dat mensen ook winterslaap zouden moeten (mogen) houden. Ik vind het huishouden doen stierlijk vervelend. Ik vind sommige babynamen spuug- en spuuglelijk. Ik vind nooit een pot goud aan het einde van de regenboog. Ik vind dat het altijd lente/zomer zou moeten zijn. Ik vind caramel zeezout chocolade echt niet te vreten. .......moet ik nog even doorgaan?