Vraag over krabben auto Oh jee. Heeft 'ie luizen? Mijn advies: kammen, kammen, kammen en nog eens kammen...
Ik ben onvruchtbaar ... ik schreef hier jarenlang over mijn behandelingen. Helaas ben ik met lege handen gebleven, daarom bij wijze van een beetje zelfspot schreef ik dat ik ‘bevallen’ ben van een nier.
Hangloose :yay or nay? Gewoon lekker loshangen die handel. Als ik thuis ben hangen ze ook vaak los! Oh wacht... t ging niet over wel/geen bh
Ben jij er zo één?? Er zijn twee soorten gourmetters: Degene die pannetjes gebruiken en degenen die rechtstreeks op de plaat bakken. Woehaaa!
hahahaha, nee, ik gebruik de pannetjes zelf nooit, mijn man wel, voor ei en groenten etc....vind dat heel vies, ik doe liever op de bakplaat zelf
Maar bak je het ei dan op de grote plaat, tussen het vlees en andere groente? Die bakplaat is bij ons echt wel vettig en vol "vleessappen". Lijkt me helemaal niks om daar een pannekoek of eitje in te bakken. Wij hebben dus als regel: ei en pannekoek onder in de pannetjes, de rest bovenop. Maar wij hebben überhaupt geen ruimte over op de bakplaat, als je daar beslag op giet, worden je vleesjes erin mee gebakken
Even helemaal offtopic een gouden gourmet-tip: zorg dat je pannenkoekenbeslag over houdt. Als iedereen klaar is met eten, giet je dat uit over de plaat. (Dun laagje, alsof je een flensje bakt.) Zodra dat gaar is, kun je het er heel makkelijk afhalen en neem je alle vleesresten en andere vette troep met die pannenkoek mee. Scheelt echt veel schoonmaakwerk!
Nou, ik bak eigenlijk geen ei, en al helemaal geen pannekoeken (als ik iets smerig vind....) Maar wel groenten zoals ui, paprika en champignons. Man en kinderen doen wel ei, maar dus in de pannetjes