Boodschappen bij de buren. Neuh, ik vind het assortiment bij mijn buren erg beperkt. Ik ga liever naar de plaatselijke supermarkt.
Boodschappen bij de buren Ik vind het wel handig. Mijn buurvrouw en ik hebben bepaalde producten die we in bulkvoorraad inslaan tegen flinke kortingen, en we delen samen de kosten. Alleen moet je je even over het campinggevoel heen zetten als je met een hoop wc-rollen door de straat loopt.
Oké in your eyes, even off topic: nu wil ik echt graag weten wat jouw onderschrift betekent. Heb hem zelfs gegoogled om te zien of het een gezegde was, maar kom alleen op een filmpje.
Haha, ik denk dat je dit filmpje bedoeld? Daar is hij inderdaad van ik zocht een quote om mijn liefde voor boeken en fantasy te combineren, dus kwam uit op deze!
Ik binge hem nog zeker eens per jaar, maar nu beginnen mijn kinderen op een leeftijd te komen dat ze af en toe een (niet al te heftige) aflevering mee mogen kijken, en het is wel heel leuk om het vanuit hun perspectief te zien!
Nee, de Lord of the Rings referentie was een mooi toeval We zaten eerst met Rowan in ons hoofd, maar aangezien ik al iemand kende met die naam, hebben we er Rohan van gemaakt
Wij zaten eerst met Roan. Maar toen kwamen we er achter dat hij letterlijk een speciaal hartje heeft. (Bovenste holle ader ligt aan de linkerkant in plaats van de rechterkant. Normaal zie je daar meer afwijkingen bij. Maar bij ons zoontje alleen dit. Dus dat is best bijzonder) hebben we er Rohan van gemaakt. Maar dat ga ik niet tegen jan en alleman vertellen. Dus we houden het maar op de lord of the Rings. Lekker makkelijk
Wij zaten eerst met Roan. Maar toen kwamen we er achter dat hij letterlijk een speciaal hartje heeft. (Bovenste holle ader ligt aan de linkerkant in plaats van de rechterkant. Normaal zie je daar meer afwijkingen bij. Maar bij ons zoontje alleen dit. Dus dat is best bijzonder) hebben we er Rohan van gemaakt. Maar dat ga ik niet tegen jan en alleman vertellen. Dus we houden het maar op de lord of the Rings. Lekker makkelijk