Domme vragen bestaan niet... Ik ga wel weg maar verlaat je niet, Lief je moet me geloven, al doet het soms pijn... Ik wil dat je me loslaat, en dat je morgen weer verder gaat...!
Onduidelijk antwoord Met dienverstande dat antwoorden vragen achterhalen, tenzij geldt dat wie 12 vragen stelt, 13 antwoorden kan verwachten, middels gebruik van het bekende vraagteken, in terugkoppeling op wat eerder gezegd zou hebben.
Haha het is dat liedje van Marco Borsato, 'afscheid nemen bestaat niet'. Elke keer als ik de titel van dat topic zie langskomen, zing ik in mijn hoofd "domme vragen bestaan niet" in dat wijsje
Burn out, wat heeft jou geholpen? De brandweer. (Excuses voor degenen met een burn out, het is niet persoonlijk/lullig bedoeld)
Welk bed en wanneer? Bij ons is het megasaai! Kruipen altijd in het bed dat op onze slaapkamer staat en altijd 's avonds..
1e jaar schema Zó daar vraag je wel wat! Ik ben altijd al blij als ik de komende week in een schema kan krijgen!
Dreumes 1,5 kwijlt Ik las echt ‘kwijt’... leek me al zo’n lauwe titel. Zo van: ja ach, zal wel weer in mijn andere jas zitten.