Ochtendritueel Ik lieg niet als ik zeg dat ik al 38 jaar lang de ochtend begin met mijn ogen open doen. Dus denk dat je dat wel een ritueel zou kunnen noemen toch?
Nieuwe bril met cilinders en paniekaanval Waar kan je die optie krijgen? Een bril met een paniekaanval? Te gruwelijk
Wie heeft ook striemen? De laatste tijd valt het wel mee en is mijn man niet meer zo ruw met me.....Ach ja, 50 tinten grijs is zó 2016!
Zelfde naam als collega? Nee hoor, mijn collega heet anders dan ik. Sterker nog, al mijn collega's heten anders dan ik.
http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/hoe-ziet-jullie-avondvierdaagse-eruit.676992/ 1: boek, chips, cola 2: boek, chocola, sap 3: film, haken, water 4: uigebreid douchen en dan met lekkers, film en haakwerk op de bank Zo kan een avond4daagse er voor mij uitzien (zit vaak 4 avonden achter elkaar alleen)
Snelle aanmaak van hcg of meerling? - snelle aanmaak meerling lijkt me ook wel wat. Hoppa en ineens een meerling erbij. Geen zware zwangerschap, die 8 maanden hormonen slaan we gewoon over.
Cadeau naturalisatie vriendin Note to self: naturalisatie heeft niks te maken met naturisme. naturalisatie heeft niks te maken met naturisme. naturalisatie heeft niks te maken met naturisme. Iedere keer als ik die topictitel zie heb ik zo'n rare beelden voor me
Ik weet niet hoe blij ze is met 'zonnebrand'. Misschien wil ze liever (anti)zonnebrandcreme (sorry, heel flauw... )