Kaasfondue over datum?? Misschien moet je eens een foto toevoegen, dan kunnen we meekijken. De datum staat vast ergens op de verpakking!
Zwanger van een tweeling Maar wie van de twee is dan de vader? Of, mijn tweede gedachte: O, ik was zwanger van een Kreeft
wanneer ei? Ik zou wachten tot ongeveer 1 jaar (staat bij temperatuurkaartjes, maar ik kijk altijd op nieuwe berichten en dan zie je dus niet meteen bij welk forumonderdeel het staat )
Hoe lang na stucen slaapkamer weer slapen? Ik zou gewoon die nacht nog gaan slapen. Anders word je oververmoeid... Eventueel wel op een andere kamer.
Uiteten bij de Italiaan en zwanger Lukt dat ook als ik de pizza's bestel en laat bezorgen? Of bedoel je dat je dé Italiaan als toetje hebt gehad en nu zwanger bent Edit: topictitel is aangepast naar: uiteten bij de pizzeria. Dus alleen mijn eerste antwoord klopt dan nog
Enig idee, vage klachten. Dan antwoorden met nee geen idee. Flauw maar ik zie hem telkens langs komen en dan denk ik dat steeds
Hoeveel val jij per week af met WW.? Goh, ik heb echt nooit geweten dat als je je baan kwijt raakt, je ook meteen gewicht gaat verliezen..
hoeveel val jij per week af met ww.? Nou gelukkig kan je van het geld van de ww genoeg eten kopen dus afvallen zal je niet