Hoeveel val jij per week af met WW. Gelukkig zit ik niet in de WW, maar dat je er van afvalt is nieuw voor me. Dat maakt de WW wel aantrekkelijk.
'Woont iemand in de buurt van Leunen en wil me helpen' Geen idee waar het ligt, maar je mag best wel even op me leunen hoor...
Iemand ervaring met brievenbus bloemen? Nee, maar het lijkt me dat de bloemen er niet mooier op worden als ze door de brievenbus worden gestouwd.
Albert heyn haalt rookwaar uit het zicht Spaar nu bij Albert heyn voor leuke speurneus kaartjes! Hiermee kun je in de winkel op zoek gaan naar Camel de kameel, marly de marlboro en David de Davidoff! Spaar ze allemaal en maak kans op sigje, de mega sigaret knuffel!
Dit topic heb ik steeds niet geopend omdat ik dacht dat het het zoveelste zeurtopic was over mensen die antwoorden op basis van alleen de topic titel, en niet de moeite nemen om het topic goed te lezen. 🙈 Nu ik het heb gelezen moet ik er erg om lachen 👍
Hoe zou je reageren als?? Dit was mijn eerste gedachten hahaha.. Hmm, even kijken naar de reacties in het 'antwoorden op basis van topic titel' 😅
Ervaringen loopauto.nl Persoonlijk zou ik toch voor een benzine of elektrische auto gaan, maar ach, ieder zijn ding
Hoe zouden jullie reageren als.... - je man je verrast op de slaapkamer met een flitsend pauwen pak aan? - je puber dochter met alle geweld een speciaal gezonheids dieet wil volgen, bestaande uit louter vers verkregen ingrediënten uit de zuidelijke baai van Hawaï. - je schoonouders een verrassing voor je hebben, ze financieren de nieuwe aanbouw zodat ze vanaf volgende maand lekker bij jullie kunnen intrekken.