"hoe ziet je boodschappenlijst eruit" wel, bij mij is dat een kladpapier in A5 versie en daarop heb ik alle woorden opgeschreven in blauwe balpen van de items die ik nodig heb die week. En heel soms... gebruik ik een papier van een afscheurblok. Om het eens door elkaar te mixen en gek te doen!
Slechte eigenschappen sollicitatie . De slechte eigenschappen thuis laten lijkt me het beste . Vlek/kring, wat is dit? Tja een vlek en kring die met een doekje wel weg gehaald kan worden.
Schoenen ruilen van haren, alleen binnen gedragen. Ik wist niet dat je haren tegenwoordig ook al schoenen kon aantrekken
Schoenen ruilen van haren, alleen binnen gedragen Tja die schoenen willen ook wel eens een ander pruikje op
Kleding sollicitatie Wie komen er vandaag allemaal op gesprek? Nou ik heb de cv's binnen gekregen van dhr rode broek, mej zwarte trui en mevr leren string.
'De herfst in huis halen' *zet raam open* overal regen en blaadjes met hier en daar een verdwaalde eekhoorn!
De herfst in huis halen. Doe mij de zomer maar , want anders blijf ik vegen . Al die bladderen in huis hoef ik niet .
"Slechte eigenschappen(van een) sollicitatie" Zorgt voor klotsende oksels Zorgt voor stotteren Zorgt voor een kriebel neus Bezorgd je vooraf slapeloze nachten
Wanneer werd je doorverwezen en wat werd er bij jou onderzocht? Vanmorgen nog. Om te kijken of ik misschien trombose heb.