Bij het topic snachts aan de deur gebeld zit ik de hele tijd aan het sinterklaasliedje te denken. Alleen bij geklopt heb ik dan gebeld in mijn hoofd. Daar word aan de deur gebeld, hard gebeld, zacht gebeld, daar word aan de deur gebeld wie zou dat zijn,...
"To do list voor de bevalling" 1. puffen 2. puffen 3. puffen 4. puffen 5. puffen 6. puffen 7. puffen 8. puffen 9. puffen 10.puffen 11. persen 12. persen 13. persen 14. persen 15. persen 16. persen 17. persen 18. persen 19. persen 20. BABY!!!!!!! Zoiets?
figuren in haar scheren, wat vinden jullie daarvan? Ligt eraan, gaat het om haar op je hoofd of okselhaar of schaamhaar?
Figuren in haar scheren, wat vinden jullie daarvan Als ml je plekje niet kan vinden kan zon pijl naar beneden best handig zijn
Hoe word je ingeleid als je trambose hebt? Geen idee, maar misschien kun je het vragen aan die persoon die last heeft van agilla spees
Bolkje 😂😂. schoonouders.. -- *doet vreugdedansje*. Ervaringsdeskundige komt er aan waar klagen we vandaag over?