Dagbesteding Thuismama's Word je dan met een busje vol moeders opgehaald om ergens te gaan freubelen?
"Ontdekking nieuwe kleding in je eigen kledingkast" Heb heel de kast op de kop en binnenste buiten gehad, maar echt ik heb geen nieuwe kleding ontdekt in mijn kledingkast
Wat helpt tegen zenuwen? Niks, je zal je zenuwen toch nodig hebben om normaal te kunnen functioneren. Net als je botten, gewrichten en spieren...
Topic 1: Het grote wonen in topic Topic 2: Wonen in Pijnacker Delft leiden Zó zijn die drie te chique om in het algemene topic te komen? Van cup a naar... Hmmm, doe maar en D, en maak er maar gelijk 70 van, en een lekker slanke taille. En als je toch bezig bent een Kim k kont Kan dat?
ben ik nu de 'slechte' in dit verhaal? -- lieverd, alleen als er limoengroene rook/vlammen om je heen te zien is, anders niet. Every Villain is Lime(green) http://www.8bitnerds.com/wp-content/uploads/2014/07/funny-Disney-villain-green-lime.jpg
1,2,3 Zie jij wat ik zie, alle kinderen dansen hand in hand in de wereld van k3! Door die titel zit dat nu al de hele dag in mijn hoofd.