hebben jullie alle boodschapjes in huis voor kerst Nee wel de boodschappen, al die mini dingen word zo'n lullig kerstdiner. (sorry ik heb echt een pis hekel aan verkleinwoorden... )
Bij cb 😁 Netjes gisteren al binnen. Alles erbij, goed verpakt. En hij werkt super! Nu al mijn vijfde liefde haha
"hebben jullie alle boodschapjes in huis voor kerst ‎" Ja hoor een ieniemienie kerstboom met ieniemienie kerstballetjes Door onder een ieniemienie kerststalletje. We eten muizenhapjes kaas, met een druppeltje wijn erbij Boodschapjes.... Nee ik doe boodschappen, en zodra die in huis zijn is het gewoon eten, geen boodschapjes in huis dus
https://nl.wikipedia.org/wiki/M%C3%A1xima_Zorreguieta Ze noemt zich koningin en dan mag ook gewoon. Ze mag zich als ik het goed begrijp ook prinses blijven noemen maar daar heeft zij dus niet voor gekozen.
Tot hoe laat werken jullie vandaag? *denk dramatische stem hierbij* Ik ben moeder!! Mijn werk houdt nooit op!
Zo'n hoogblonde dame met een te klein kerstmannenpakje waar haar borsten bijna uitkomen vallen en een veel te kort rokje. Ik weet best wat het is, maar waarom zou je het in huis willen halen?
Haha nee, mijn man moet het alleen met mij doen. Geweldig topic het kerstsnollen topic. Ik heb er hard om zitten lachen.
advies gevraagd mbt narcist Zijn ze hip ofzo? Ik heb er nog een paar op mijn werk die jullie zo mogen hebben!
Hoe krijg je de was zachter uit de wasmachine? Sinds kort bestaat er een revolutionair middel op de markt, je gelooft het bijna niet, maar ze noemen het wasverzachter !!
Hoe krijg je de was zachter uit de wasmachine? Mijn was maakt nooit herrie als ik het uit de wasmachine haal.
Blijven twijfelen tussen 2 of 3 kinderen Zou je ze niet gewoon allemaal even veel aandacht geven? Wat geef jij onder de boom cadeau? Ik weet niet of je het een cadeau vindt, maar als je geen kunstboom hebt, is water een aanrader Sommige mensen verdienen gewoon een pluim! ‎ Dank je! Wat werkt nu echt? Ik nu niet