Hallo allemaal, Ik heb weer een vraagje Ditmaal over een abonnement van UPC. Wij hebben nu XMS allen in 1 en dit vinden wij vrij duur. We hebben wel glasvezel, maar dit vinden wij niet zo heel belangrijk. Nu zaten wij te kijken naar een ander abonnement en we kwamen op UPC uit. Dit een alles in 1 pakket, digitaal startpakket, internet met een downloadsnelheid van 25 mbps en telefoon. Dit kost 28,?? euro ( cent weet ik niet precies ). Onder de prijs staat tussen haakjes inclusief standaard radio&tvpakket 45 euro. Wie van jullie heeft dit pakket? En moet je perse ook het standaar radio&tv pakket erbij nemen of kan je ook alleen de digistartpakket, internet en telefoon nemen en dus 28,?? euro kwijt ijn per maand? Dit vinden wij namelijk een prima prijs. En hoe is de service van UPC, zijn ze een beetje klantvriendelijk? Wie helpt me aan informatie? Alvast bedankt,
Over het pakket zelf kan ik je weinig vertellen maar vraag wel goed wat je uiteindelijke prijs is wat je gaat betalen, want de prijzen zijn meestal excl. btw, betaal je straks nog 35 euro ofzo.. en de service, tja als je ze moet hebben dan moet je wel geduld hebben want je krijgt eerst een bandje van dik 10 minuten te horen..
Wij zijn net verhuisd uit R'dam, en zijn blij van UPC af te zijn. Wij hadden zo'n alles in 1 pakket. Maar onwijs veel storingen. Telefoon die er gewoon uren lang uit lag, mensen die ons belden kregen een ingesprektoon. Internet die er vaak uitlag, zeker in de weekenden of avonden. Televisiekastje deed om de haverklap updaten, en dan niet overdag of 's nachts, nee, 's avonds terwijl je lekker tv probeerde te kijken. Dus... nee bedankt!
Hoi, Bedankt voor je advies. En idd, goeie tip om te vragen wat alles kost uiteindelijk. We betalen nu dik 65 euro voor een alles in 1 abonnement. We willen trouwens ook graag internet die je aansluit dmv een usb stickje, nu hebben we een router en dit is moeilijk in te stellen. bedankt in ieder geval
Hoi, Echt? O das wel jammer. Hmm, toch maar even goed bereken en vragen wat en hoeveel het nu kost en wat het dan uiteindelijk scheelt met ons huidig abonnement...
Hoi, zijn bij upc en betalen 50 euro per maand voor alles(hebben geen huistelefoon) en zo'n standaard tv en radio pakket moet je er bij pakken...
Bij digitale tv van UPC moet je inderdaad ook de standaard (analoge) tv hebben. Je krijgt ook maar 1 kastje, dus voor andere tv's (bv boven) heb je dus geen digitale tv (maar analoge tv). Bij KPN hebben ze ook digitale tv (digitenne), daar hoef je geen analoge tv bij te hebben en daar hebben ze ook pakketprijzen. Wij hebben ook UPC gehad. Geweldige beeldkwaliteit, maar heel vaak storingen. En dus ook vrij prijzig. Nu Digitenne, wel minder beeldkwaliteit, maar das dan ook stukken goedkoper. Op zich waren ze wel klantvriendelijk vond ik, maar ja, de juiste oplossing hadden ze niet voor ons..
dat pakket van 45 euro is incl. BTW en Standaard pakket Radio/TV.. dit bedrag is dus het enige wat je betaalt (tenzij je veel belt natuurlijk). Standaard pakket moet je er hoe dan ook bij hebben (Ziggo bijv. ook).. via die kabel gaan de rest van de diensten dus ben je dat nodig... daarnaast hoef je bij dat pakket geen aansluitkosten o.i.d. te betalen, alleen een borg van 45euro voor je modem, maar goed dat bedrag krijg je uiteindelijk ook weer terug...
wij zijn ook overgestapt naar upc. Maar ik doe het nooit meer. Ik was er al bang voor maar weer een heel gezeik. Instellingen niet goed doorgevoerd ofzo waardoor ik weer 2 weken zonder internet heb gezeten en toen deed het het nog steeds niet. (Komt door mijn computer volgens upc) een vriend die iter is is er de hele dag zoet mee geweest. En wij hebben een draadloos modem maar mijn laptop vind het netwerk niet... bleh had beter bij tele2 kunnen blijven.
Wij zelf hebben ook UPC, ik heb er geen problemen mee. Nooit storingen, updates van de digitale decoder gebeuren bij ons snachts. Ik heb upc 1 keer moeten bellen om te vragen of ze onze verbinding open konden zetten, 2 tellen later hadden we draadloos internet op beide laptops en boven op de gewone pc's ook. Wij hebben de fiberpower 25mb,heerlijk. Digitale tv royaal met recorder en extra pakket voor manlief met sport 1 kanalen en eredivisie live. Hiervoor verschillende providers gehad, waaronder kpn, xs4all en surfsnel ben bij geen van die 3 tevreden geweest over de service, bij upc ben ik wel tevreden.