Wel of niet negenmaandenbeurs ?

Discussie in 'De lounge' gestart door lisanne123, 29 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Wat vinden jullie stel ik me aan ?

Wij wouden graag naar de negenmaandenbeurs , maar ik heb er nog even goed over nagedacht . En vind het een realistische doelwit . Zowizo is Amsterdam een doelwit . Het wordt erg druk dus dan is er helemaal kans dat het een doelwit wordt . Ook nog veel zwangere vrouwen dus voor zieke lui 2 vliegen in 1 klap . Ik heb dus besloten dat we niet gaan.

Wel jammer , eigenlijk wil ik heeeel graag !
    Eigenlijk voel ik me een beetje een aansteller , ik ben wel benieuwd of jullie het realistische vinden ?

2. tuc

tuc Niet meer actief

ow nee vind ik totaal niet realistisch.....een aanslag kan nu of over 2 jaar. Dan kun je nergens meer heen.

Ik vind dus idd dat je je aanstelt...of iig druk maakt over niks.

3. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Een doelwit? :(

4. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik vind het een beetje te lachen en te huilen hoe erg mensen nadenken hierover.

Ik ga lekker, en iedereen die thuisblijft vanwege "een mogelijke dreiging in het jaar X" ga ik in mijn hoofd gniffelend uitlachen.

5. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Huh dit topic was er een tijdje terug toch ook?

Echt geloof me aanstelleritus.

Als er een doelwit zou zijn in NL zou de 9 mnd beurs de laatste zijn die ze pakken hoor!

Owh en voor the record Amsterdam is géén doelwit weet niet hoe je daarbij komt maar dit is niet waar;)

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Lijkt me ook een beetje overdreven en zou gewoon gaan. Denk dat de horrmonen wat opspelen.

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Nee joh, totaal niet realistisch. Een stel zwangere huisvrouwen opblazen is nou niet echt de boodschap wat die groep wil meegeven lijkt me.
    En dan? Kruip je de rest van je leven in bed? Want het kan altijd en overal gebeuren.

8. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hé? Daar zou ik me dus totaal niet druk om maken.
    Met die instelling kun je de deur niet meer uit.

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Je bedoelt in Maastricht volgende week zondag??

Ik wil er ook naartoe gaan met manlief en heb eerlijk gezegd er totaal niet bij stil gestaan dat er een aanslag zou kunnen komen :(

Maar ja, als je je nou over iedere scheet druk gaat maken kan je niks meer.

10. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Gewoon doorgaan met je leven. Zo kan je niks meer doen.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Rai amsterdam toch

12. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    gewoon nergens meer heen gaan lijkt me dan het allerbeste ;)

13. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Doelwit??? Sorry maar beetje vergezocht volgens mij.

14. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Zwangere en vrouwen mochten toch sowieso niet?

Ik denk dat ze zich eerder richten op den haag

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha . Fijn om te horen . Ik kan me nogal snel druk maken . Meer omdat het in Amsterdam is en ze ook hebben gezegt Amsterdam te willen pakken . Maar misschien inderdaad onrealistisch .

16. veense

veense Niet meer actief

Eerlijk? Ik vind het de grootst mogelijke kolder die ik ooit gehoord heb...
    Dus ga ik in de voorjaarsvakantie heerlijk met mijn dochter van 8 shoppen in de Kalverstraat, lekker uit eten in een restaurantje op de Dam met haar en 's avonds rondneuzen voor haar ongeboren broertje op de negenmaandenbeurs. Gaan we zelfs nog met de tram en de metro...
    Denk dat de kans onder een tram te komen groter is dan doelwit te worden van een terroristische aanslag!

17. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik denk er totaal niet bij na. Maar de negenmaanden en huishoudbeurs zijn bijna een week lang. Hoe zou je dan weten op welke dag ze de eventuele aanslag zou willen plegen?. Ik ga gewoon ook al ben ik zwanger en laat ik mijn 2 ander k8nderen bij opa en oms. Nee ben absoluut niet bang daarvoor. Dan zou je je huis niet meer uitkunnen want stel dat. Voor hetzelfde geld zijn we op de heen reis en krijgen we een ongeluk. Je kan niks voorspellen. Als ik overal over moet gaan nadrnken van het gevaar in je leven heb je geen leven meer vind ik.

18. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Wil niet lullig overkomen maar misschien is het verstandig als je daar hulp voor gaat zoeken, aangezien je zelf blijkbaar weet dat je jezelf te snel te druk maakt. Lijkt me niet echt fijn namelijk voor jezelf maar ook voor je directe omgeving.

On topic: je kunt je natuurlijk ook afvragen of Amsterdam misschien de eerste stad is die ze qua naam kennen en daarom dus noemen ;)
    En denk dat ze dan eerder iets anders zullen pakken (negenmaandenbeurs/huishoudbeurs staat in mijn ogen voor voornamelijk vrouwen, moet je nagaan hoe al die mannen dan gaan reageren denk dat ze daar niet bepaald op zitten te wachten ;))

19. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

De échte dreigementen komen niet op TV.

Dus maak je niet druk Amsterdam is de laatste stad die ze zullen pakken hoor;)

20. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Doelwit? Ja hoor en ik vier carnaval misschien moet ik dat dan ook maar niet meer doen;)
    Ik zou zeggen ga gewoon dan zie je dat er niks gebeurd. Je maakt je druk om niks en wat iemand anders al zei denk ik ook dat ze eerder den haag zouden kiezen

Deel Deze Pagina