ANWB rekening is er weer..

Discussie in 'De lounge' gestart door Sherry85, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Wij zijn ook lid. Vorige auto was de benzinemeter kapot hahaha, kwamen we achter toen we stil kwamen te staan ;).... Anyway toen was de ANWB er heel snel en konden we weer verder. Voor de rest vroeger wel eens nodig gehad toen ik oudere auto had. Nu hebben we beiden recente auto's (2008) dus ja daar is weinig mee aan hand, maar ik hou het toch gewoon... Zul je net zien, zeg je op en dan sta je ergens....

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier zijn we niet lid. Als je je auto goed onderhoudt en elk jaar voor een APK gaat, heb je in mijn ogen geen wegenwacht nodig. Wij zijn nog nooit met pech aan de kant van de weg beland, en een lekke band kunnen we zelf vervangen.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Mijn auto is bijna 10 maar heb in 7 jaar tijd nog nooit anwb nodig gehad.

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Nope, geen lid van de anwb. Ik heb een toyota en daar krijg je een gratis wegenwachtservice bij. Deze word jaarlijks verlengd als je je auto steeds bij hun laat onderhouden.
    Auto is nu 7 jaar oud en ben nog steeds gratis lid. 1x gebruik van moeten maken ivm lekke band en de bouten die we niet los kregen.

Maar je was bezig met een nieuwe auto? Vraag dan eens of de dealer zo'n service heeft. Mn ouders hebben bijv een opel en hebben die service ook.

Met mn vorige auto had ik wel anwb willen hebben. Achteraf gezien. Dat ding was nog geen 5 jaar oud, goed onderhouden en heeft me 4x langs de weg laten staan. Onderhoudsgarage heeft me toen steeds uit de brand geholpen. Maar goed, dat gebeurde allemaal in de buurt. Je zal maar net verder weg staan met je auto.

5. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Je kan ook kijken bij je autoverzekering.
    Sommige verzekeringen hebben ook auto pech erbij in...
    Overigens hebben wij alleen anwb voor buitenland.
    Bij onze verz. zit bij autopech vervangend vervoer dus was niet nodig volgens de verz.
    En ik denk altijd maar zo: er is altijd wel iemand die je kan komen halen of met het openbaar vervoer.

6. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Wij hebben twee auto's, beide een abonnement en ook een keer buitenland service, dus ik wordt ook niet blij als die rekening op de mat valt... Maar we hebben er al wel een aantal keren gebruik van gemaakt de afgelopen tien jaar. Ik heb wel eens gekeken naar alternatieven, maar gezien onze woonplaats bleek dat niet handig.
    Je kunt er ook voor kiezen bepaalde onderdelen uit het pakket te halen, zoals woonplaatsservice.

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij zijn ook lid van de ANWB (incl. Europa en woonplaatsservice). Wij zijn er maar wat blij mee, hebben in 5 jaar toch al zeker een keer of 8-9 gehad dat we zonder hun de auto niet aan de praat kregen (van een lege accu door een kapotte dynamo toen we de auto 2 weken hadden tot een draagarm van een voorwiel die afknapte toen we van een parkeerplaats reden). Tja, tis 1x per jaar ff een vervelende rekening, maar opzeggen doen we dus echt niet!

Deel Deze Pagina