Hoi, Ik droom veel. Al mijn hele leven lang. Ik kan me mijn dromen ook meestal tot in detail herinneren. Is er iemand op dit forum die ervaring heeft in het uitleggen van dromen en weet of die 'voorspellend' kunnen zijn. Ik heb laatst namelijk een gedetailleerde droom gehad die met het krijgen van kinderen te maken had. Ben benieuwd of ik zo'n droom serieus moet nemen of niet. Ik ben benieuwd naar de reacties
Dromen over veel kinderen voorspelt voorspoed. Als een moeder droomt dat haar kind ziek wordt zal het juist een goede gezondheid genieten, maar de kans is aanwezig dat zij zelf te maken zal krijgen met kleine tegenslagen. Het zien van werkende of studerende kinderen voorspelt vredige tijden en voorspoed. Dromen dat uw kind ernstig ziek of dood is geeft aan dat het welzijn van het kind wordt bedreigd. Dromen dat uw kind sterft voorspelt zorgen en teleurstellingen. Dromen over teleurgestelde kinderen voorspelt moeilijkheden door tegenstanders en slechte prestaties van welwillende mensen. Een droom over het ravotten met kinderen voorspelt dat u een gelukkig liefdesleven zult hebben. Ik geloof dat sommige dromen voorspellend kunnen zijn, maar ook zeker een waarschuwing weet er niet heel veel van maar heeeel klein beetje. Als je wilt kun je me een pb sturen dan zal ik kijken hoever ik kom met jouw droom.
dromen zijn wel heel interresant. maar een droom is eigenlijk niet meer dan 'het verwerken van wat je overdag meemaakt'. sommige mensen geloven dat dat wat kan betekenen, omdat het in je onderbewust zijn gebeurt, maar ik denk vooral dat je door je dromen op te schrijven, vooral veel over jezelf kan leren. ik droom ook veel over baby's, maar dat komt omdat ik daar overdag veel over na denk, in mijn dromen gaat dat blijkbaar verder.
Ik hoop niet dat dromen voorspellend zijn! Ik heb gedroomd dat een man met een baksteen op mn knieschijven aan het slaan was
Sommige dromen zijn voorspellend niet allemaal. Soms is het maar een waarschuwing voor opkomende gevaar.... maar soms ook maar een droom om te dromen denk ik.
Mijn moeder volgt er nu een cursus over. Misschien wat voor jou? Ze is er heel erg enthousiast over, en mijn moeder is echt geen hocuspocus iemand ofzo.
ik heb 1 droom gehad die was heel voorspellend toen ik 30 weken zwanger was heb ik gedroomd dat ik een kindje op schoot had met een schisis maar kon de rest van het gezichtje niet zien youame werd geboren met een schisis en toen ze 3 maand was zat ze bij mij op schoot en zag de hele droom weer ik wist zelfs nog wat mijn vriend ging zeggen net als in de droom