Beekse Bergen leuk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amarens, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Wat zijn jullie ervaringen? Is dit dagje uit leuk met twee kinderen van 1,5 en 4? Wij twijfelen :)

2. Het Safaripark of het Speelpark? Naar het laatste zijn wij nog nooit geweest, maar het eerste vinden wij wel leuk :) Dierentuin op zich is niet zo heel spannend, maar het leuke is dat je er ook met je auto, per bus of per boot doorheen kunt :) Giraffen die aan je raam likken, luipaarden die tegen de motorkap op (kunnen) springen, superspannend! Wat hier ook altijd 1 groot feest is is dat Damiën bij papa op schoot mag zitten en mag 'sturen' als we tussen de dieren door rijden ;)

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Wij zijn met de Pasen geweest met een 4 jarige en hij vond hetmharstikke leuk. Wij hebben direct bij opening de safari gedaan omdat de dieren dan net gevoerd zijn en dan goed zichtbaar zijn van de weg. De panter op de moterkap was een groot succes. En na de safari hebben we de wandelsafari gedaan en hem tussendoor laten spelen in de diverse speeltuinen. Hij heeft het er nu nogmsteeds over.

4. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Ik vond het persoonlijk tegenvallen, veel dezelfde dieren (heeeeeel veel herten en apen). Wel leuk is dat je in een boot, bus, auto en lopend kan. Dit hebben wij dan ook allemaal gedaan. De vogelshow was trouwens wel leuk, maar verschilde weinig met die van andere shows uit andere dierentuinen. Niet alle dieren waren buiten.

Weet alleen niet of je 1,5 jarige zoon veel aan de bus- en autoreis heeft.

Ik kom vaker in Blijdorp en daar is zoveel meer te zien. Is qua oppervlakte ws net zo groot.

1 tip: als je gaat, doe gelijk de auto en/of busreis en als laatste lopen. Dan is het lekker rustig en sta je niet in de file! Ze noemden het serieus 'safari-file' hahaha!

5. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Ik vond het superleuk. Ik sluit me wel aan bij de tip van Mirtje87, wij hebben met de autosafari afgesloten met als gevolg dat onze kleine meid (3,5) lag te slapen en hier niks van heeft gezien!

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Wij hebben er een abbonement op en speelland is zeker erg leuk :). Mijn kinderen gingen er vorig jaar ( 3/4) en nu ( bijna 4 / 5) nog steeds met plezier naar toe. Wel is het een park voor mooi weer. Met slecht weer is er echt niks te doen . Auto rijden in overvloed en krijgen daarvoor een rijbewijs, groot speeltuintje bij het veilig zwemwater, rondje met de rondvaart boot en eventueel terug met het stoomtreintje, ballen waardoor je kan lopen op het water en nog veel meer.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Safaripark ook leuk en dan vooral de bus. Auto ook en stukje lopen is ook nog wel te doen. Ik zelf vind het grote afstanden voor wat nieuwe dieren te zien om te lopen met de kleintjes. Stukje waar het dip en dap huis staat en hindernis baan bij de olifanten is erg leuk.

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wij vinden t leuk, mijn zoontje vond voornamelijk de speeltuinen erg leuk haha...en de boot vond ie ook geweldig. Wij zijn alleen bij safaripark geweest.

9. henkie24

henkie24 Niet meer actief

safaripark ken ik niet. speelland vind ik niks aan

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Wij zijn vorige week met ons zoontje van ruim anderhalf geweest en was erg leuk. Hij vond de dieren langs de auto heel spannend en praat nu nog over de giraf die de de auto aflikte :). Leuke wandelroute door het park heen ook.

11. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik ben in Hilvarenbeek opgegroeid en tijdens mijn middelbare schoolperiode ben ik er 6 jaar lang gereden naar Tilburg (atheneum daar). Mijn ouders wonen er nog en ik kom er nog vrijwel ieder jaar, al kom ik nu meerdere malen per maand ook in Artis vanwege een jaarkaart.

Het safaripark is leuk. De dieren zijn op vele manieren te bekijken, te voet, per boot, met de bus en met de auto. Het is geen uitzondering dat zebra's, giraffen etc. je auto blokkeren en contact maken. Ook heb ik baby leeuwtjes daar zien 'vechten' om een plaatsje op hun 'klimrek' (de ene bleef trekken aan de ander als die het probeerde, de derde reageerde er ook leuk bij :) )
    Er is een ook roofvogelshow (waar onze drie-jarigen hun ogen uitkeken) en verder gewoon de speeltuinen etc.

Ik geniet er iig van, verdiep je een beetje in de mogelijkheden en je vind er voor ieder kind wel veel leuks :)

12. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Echt wel leuk hoor beekse bergen een keer wat anders dan een normale dierentuin!
    Mijn dochtertje was 10 maanden toen we gingen en tijdens de busrit likte de giraffe aan haar raamkant hilarisch ze vond het fantastisch!!
    Het speelland gingen wij elk jaar heen met schoolreisje wat ik me kan herinneren was volgens mij groot en leuk!
    Je kan et combineren

Deel Deze Pagina