ik vind het echt overdreven tegen argumenten, met fruithapje hoekje enz.........sorry hoor maar geef nu eens atwoord op de vraag waarom er dan wel een borstvoedingshoekje is?
ik snap eerlijk gezegd het probleem niet zo, er wordt meerdere malen door verschillende leden gevraagd naar een kv gedeelte. kortom er is duidelijk behoefte aan. wat is het probleem om daar gehoor aan te geven? ok eerlijk is eerlijk ik ben niet computertechnisch ed dus ik weet niet hoeveel tijd daar in gaat zitten, zal vast veel zijn. maar dan nog er is duidelijk behoefte aan. verder heb ik nog steeds geen echte reden gehoord, alleen maar dat discussies niet te vermijden zijn. maar discussies zijn ook helemaal niet erg. maar momenteel is het zo dat als iemand bijv, vraagt wat andere leden voor een kv gebruiken dan krijgt diegene als antwoord dat het zo jammer is dat ze geen bv wilt geven. slaat echt helemaal nergens op want daar wordt niet eens naar gevraagd. blijkbaar staan jullie er ook achter dat bv opgedrongen wordt, zo begint het nl wel te voelen. jammer. joyce
Dat was idd met een dag besloten. Waren toen vast veel modjes online Bv moet niet afgesplits worden. Het is toendertijd een vraag van iemand geweest en daar heeft Jan toestemming voor gegeven en en hoekje van gemaakt. Als dat toen flesvoeding was geweest was het dus andersom geweest. Dus niet vanwege dat bv boven de fles staat. Kwebbel
Ik vind het vervelend om te zeggen maar lijkt erop dat joyce gelijk heeft. Ik heb zelfs een melding gemaakt bij een moderator omdat er in een FV topic weer naar BV verwezen werd maar heb daar nooit reaktie op gehoord. Bericht of niet goed aangekomen of niet belangrijk genoeg? Heb er zelfs al eens naar gevraagd in het topic zelf maar ook toen weer geen antwoord. Mss gewoon overheen gelezen, dat kan maar is niet erg leuk en lijkt ook niet of ik serieus genomen wordt.
tja we denken idd hetzelfde, gelukkig. maar uiteindelijk zullen we wel aan het kortste eindje trekken. helaas....... joyce
Heel persoonlijk vind ik een hoekje KV zinvoller dan een hoekje Media. Dit is wel een zwangerschaps- en babypagina, geen nieuwspagina. (Hoop dat ik nu niemand voor het hoofd stoot)
dus als ik het goed begrijp... als we toendertijd om een flesvoedingshoekje hadden gevraagd dan hadden we die gekregen ?!? en nu vragen we er wel om en krijgen we het niet?! sorry maar nu snap ik helemaal het probleem niet meer, toen had het wel gemogen en nu niet meer. ik zou zeggen verklaar jullie nader.... joyce
Er is toen besloten om één van de twee apart te doen voor. En dat de ander onder het kopje voeding blijft staan. Kwebbel
Heb het nog eens terug opgezocht deze melding en ik zie wel dat er een moderator in het betreffende topic gereageerd heeft. Elke melding wordt als belangijk aanzien en er wordt telkens de nodige maatregelen getroffen. Echter wordt niet naar iedereen die iets meldt een reactie gestuurd met wat we gedaan hebben. Anders blijven we bezig met pb's versturen.
ja stranger vind ik ook, wel een media hoekje en geen fv hoekje............. goh meiden denk dat het helaas niet gaat werken maar ik hou me vast aan dit topic!
Ja je had dus eerder moeten zijn dan degene die om een bv-hoekje had gevraagd als ik het goed begrijp allemaal.
maar waarom kunnen jullie nou niet een apart hoekje maken, je ziet hoeveel vraag er naar is, en ik vind het ook jammer om maar stug nee te blijven zeggen............. zo komt het namelijk hier in dit topic wel over!
sorry kwebbeltje, maar waarom kunnen de bv mama's daar dan ook neit meekletsen. waarom kunnen de tienermama's en de singlemama's niet bij de andere mama's meekletsen. ja ik weet het is een heel flauw antwoord van mij. Maar ik ben blij voor die meiden en vrouwen dat ze hun eigen hoekje hebben waar ze hun dingetjes bespreken, echt waar! Maar waarom dan niet voor de flesvoeding. ik heb echt nog niet een keer een reden gehoord waarom er geen gehoor wordt gegeven aan de leden? joyce