nou dat was dus ook onze vraag of het besproken kan worden, vind het trouwens wel jammer dat je zucht........we hebben gewoon een vraag gesteld en daar worden de hele tijd alleen maar tegen argumenten tegen aan gegooid. Vind dat er meer voors dan tegens zijn
joyce ik vond het geen flauw antwoord hoor maar gewoon de realiteit als we het dan zo zwart-wit gaan zien
Madelief ik ben het wederom met je eens, jammer van die zucht. zelfs teleurstellend, ik dacht dat je hier altijd een vraag kon stellen , blijkbaar kan dat maar niet van harte. erg jammer. ik blijf erbij waarom had het toendertijd wel gemogen en nu ineens niet? ben benieuwd naar het antwoord. joyce
we wachten af........... tja madelief het was wel erg zwart wit maar dat is deze situatie hier ook, vandaar. joyce
ja die zucht komt echt zo over van ´goh daar heb je die zeur vrouwen weer, kunnen ze niet iets anders gaan doen dan mij lasigvallen met een stom kv hoekje´ sorry dat ik het zo zeg maar zo komt het op mij over
Jullie mogen je meningen geven, en dat doen jullie gelukkig ook. Echter als er steeds hetzelfde verteld gaat worden (lees de pagina's maar terug) en er gezegt wordt dat we het bespreken met de moderators en beheer, dan zucht ik inderdaad een keer. Daarnaast vraag ik wat het probleem is om de vragen onder het kopje voeding te stellen, maar daar wordt niet op geantwoord. Het lijkt er een beetje op dat jullie alleen een apart hoekje willen omdat de Bv moeders dat ook hebben. Kwebbel
weet ik! vind het gewoon erg jammer dat er over zoiets makkelijks zo moeilijk gedaan kan worden. en als er nu goede argumenten gegeven waren dan was ik niet zo een zeur geweest. waarom niet " borstvoeding" " kunstmatigevoeding" of zoiets " voeding" tenslotte hebben we ook bijv het stukje over opgroeiende kinderen boven de 6 enzo die dames kunnen dan ook nog gewoon hun vragen over de voeding blijven stellen in het hoekje voeding. het gaat niet alleen over de fles en de borst. gewoon iedereen zijn eigen hoekje en mensen op de vingers tikken die berichten posten die er niet horen dan komt het echt wel goed. we zullen zien, joyce
precies zoals joyce zegt: - borstvoeding - kunstvoeding - voeding (o tot .........) Dat kan toch wel? Nou ik wacht ook gespannen af
waarom gooien we er geen poll tegen aan dan vragen we het gewoon ook aan de leden zelf? kijk als er drie mensen zijn die behoefte hebben aan een eigen hoekje dan snap ik best dat daar niet op ingegaan wordt , maar ik heb het idee dat het er meer dan drie zijn. misschien een idee? joyce
Ik ben het er ook helemaal mee eens! (En dat zuchten staat ook wel heel lullig idd....komt heel denigrerend over!) Cellie.
hoi hoi ben ik weer.... moet even van me hart dat ik het fijn vind om te lezen dat er meerdere dames het ermee eens zijn! liefs joyce
denk niet dat er zo heel veel over gesproken hoeft te worden eerlijk gezegd.... de vraag gewoon bij Jan en Lotte neerleggen ipv bij de moderators... Het zijn uiteindelijk Jan en of Lotte die beslissen of er wel of geen "eigen" hoekje komt voor de flesgevende moeders onder ons en niet de moderators.... veel werk is het gelukkig niet om dat te verwezenlijken enne kwebbel, denk niet dat het een "probleem" is zoals jij aangeeft...maar meer dat er net zo goed als dat er bv gevende moeders zijn met vragen en daar hun "eigen" hoekje voor hebben, er nog meer fv gevende moeders zijn die net als zij evenveel vragen hebben e.d.... dus die zucht, wat er al gezegd is, die komt een beetje denigrerend over eerlijk gezegd.... het topic "voeding" is een algemeen iets waar je het idd kunt hebben over bijvoeding, fruithapjes, vaste maaltijden, wanneer over te gaan op vast voedsel e.d.....zoals jij het brengt kun je net zo goed het topic "borstvoeding" sluiten en dat onderdeel ook als algemeen bij voeding plaatsen want het gaat immers allemaal over "voeding" dus vandaar dat men het heeft over meten met 2 maten... en daarom denk ik ook dat er totaal niets mis mee is dat de flesgevende moeders ook een eigen hoekje willen hebben, en of dat nou is omdat de bv moeders dat ook hebben, doet volgens mij niet eens ter zake.... het is iets wat ze graag zouden willen, en waar zoals nu inmiddels wel gebleken is veel vraag naar is, dus waarom dat afdoen met een zucht en we zullen het weer gaan bespreken? stuur dit topic door naar Jan en Lotte zodat zij zelf kunnen lezen dat er genoeg vrouwen zijn die graag zien dat ook zij een "eigen" topic krijgen over flesvoeding dan hoeven jullie daar niet over te discussiëren... zij (jan) zijn immers degene die het "in moeten bouwen" ....