Peuter tandpasta opgegeten

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by ikke84, Dec 11, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    En wel 2 of 3 tubes niet helemaal vol en KINDERTANDPAST maar wel ruim ! Uiteraard gelijk de dokter gebeld die gaf aan melk drinken. Ze is op dit moment erg vrolijk nog.maar wat voel ik me schuldig.

Maak me ook nog wel zorgen vooral als ik het internet verder lees wist niet dat het zo giftig was. Iemand ervaring mee?

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Giftig? Nee hoor, dat valt wel mee. Mijn dochter slikt ook weleens (onbedoeld) haar tandpasta in. Maar serieus, 2 of 3 tubes? Hoe is dat gebeurd?

Ze zal er misschien wat misselijk van worden, maar je echt zorgen maken is volgens mij niet nodig.

3. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    Tja ik heb een bijzonder kind.en het stond ook hoog (klimmen heeft ze ook ondekt) volgens de huisarts kon 10 mg verontrustend zijn maar ze zien het meer bij tabletten

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Maar heeft ze daadwerkelijk alles opgegeten of er ook mee gesmeerd?

5. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,314
    10,281
    113
    Dan heb je nog geluk dat het kindertandpasta is. Hoe heeft ze dat vokr elkaar gekregen, is ze zo lang alleen( in de badkamer)?

Snel op een andere plek en duidelijk maken dat ze goed ziek had kunnen worden, wil het melk drinken lukken? Anders chocomel of met fruit smaak.

Share This Page