Slecht eten aan het einde van de zwangerschap....

Discussion in 'Zwangerschap' started by daffie, Apr 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daffie

daffie Lid

Jan 8, 2007
    50
    0
    0
    Dordrecht
    Hallo,

Zijn er nog meer mensen die slecht eten aan het eind van de zwangerschap? :(
    Ik heb geen trek meer in groente en fruit e.d. :oops:
    Ik vraag me ook af of dat dat nog kwaad kan zo aan het einde :(:
    Ik neem wel nog dagelijks vitaminepillen voor zwangere dan krijg ik toch nog iets binnen :oops:

Groetjes van Daffie

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou ja, wat versta jij onder slecht eten? slecht voor jezelf of slecht voor de kleine (zoals rauw vlees ofzo)? Ik vind t laatste niet kunnen maar tja.. ikzelf was ook geen heilige met fruit ed. Ik nam tussen de middag soms ook wel s n pizza ofzo hoor!

3. daffie

daffie Lid

Jan 8, 2007
    50
    0
    0
    Dordrecht
    Ik versta onder slecht eten dat ik echt bijna geen fruit, groente, brood nou ja eigenlijk bijna geen gezonde dingen meer eet.
    Dingen waar ik de baby mee kan schade eet ik zoiezo niet.
    Het gaat puur en alleen om de gezonde dingen.
    Ik neem nu liever een patatje of een pizza of gewoon koekjes als eten. :oops:

Groetjes van Daffie

4. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik eet bijna niks meer! Ik zit gewoon vol als ik één broodje eet. En avondeten is dan ook een ramp! Maar goed, ik geloof niet dat het echt kwaad kan, mijn dochter is ook geboren! Toen had ik ook last van volheid aan het einde van m'n zwangerschap

5. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    beter iets dan niets..... is het motto van de VK voor mij al sinds de laatste 3 mnd aangezien ik vrijwel niets binnen kan houden
    maar goed, ik eet juist bijna alleen maar fruit, worteltjes (die zijn zooo lekker) en sinds kort heb ik ook perenijsjes ontdekt :)
    Verder wat groente betreft, alles rauw..... gekookt krijg ik al heel mijn zwangerschap zowat niet naar binnen en om het dan nog binnen te houden... (sorry)
    tja joh, gewoon aanvullen met een vitamine pil
    de baby pakt wel wat ie nodig heeft, hooguit kom jij tekort... tenminste dat is wat mijn VK zegt....

6. lucie

lucie Actief lid

Mar 13, 2007
    335
    0
    0
    Ik heb ook weinig eetlust, en als ik trek heb dan is het idd in vettige dingen. Ik ben gewoon een beetje onrustig en daar wijt ik mijn gebrek aan eetlust aan. Om een en ander te compenseren trakteer ik mezelf wel eens op een grote bak (veel te dure!)fruitsalade vers van de groenteboer, daar heb ik namelijk wel trek in (als ik het zelf maar niet hoef schoon te maken!).

Share This Page