hallo allemaal ik kreeg vandaag weer per post, een brief van prenatal enne ik mag alweer een blij doos ophalen, dit is de 3 de al in een maand tijd, die ik ophaal ja nou ik heb zoiets van jaa uuhhh, dan moeten hun maar beter opletten of niet dan ? weer gratis spulletjes, een heel leuk speentje met i love mama ik heb er nu al 3 met i love mama, daar is vriend lief niet blij mee 8) dus heb ik maar een speen met i love papa gehaald en een koortje waar je de speen aan vast kan zetten, met i love mama zo kan het ook iedereen blij hoe vaak hebben jullie de doos op gehaald ook vaker of niet ? gr jeannet
Ik heb de doos ook maar 1 keer opgehaald... Vind het eerlijk gezegt een beetje 'grof' om zo vaak dezelfde gratis doos ergens af te halen...
hun maken de fout! niks grofs aan! hun versturen de uitnodiging zelf! zou je toch denken dat ze het in de gaten hebben? zo zie je maar hoe die mensen te werk gaan!
Ik zou het ook lekker ophalen hoor als ze me 3 uitnodigingen geven. Is hun fout en tja als ik het goed kan gebruiken zie ik mezelf alleen maar als een Bofkont dan als een crimineel Ik had ook die i love mama speen. Papa was daar niet zo blij mee dus ik heb ook een speen gekocht met papa is the best. Maar I love Papa heb ik nog nergens kunnen vinden! XXX
hahaha je heb groot gelijk hoor hun zijn zo stom om je 3x die uitnodiging te sturen komt toch goed uit ... gewoon lekker ophalen hoor
Zo kreeg ik twee keer het serviesje van nijntje bij moeders voor moeders! Ik heb het ook lekker zo gelaten! Gr
Oh, ik wil er nog wel een, met name omdat er een gratis pak luiers in zit, die zijn niet goedkoop! Misschien hebben veel mensen de doos voor je aangevraagd? Zo'n foutje mogen ze bij mij ook maken hoor, vind het ook niet grof, moet je eens kijken hoeveel van die dozen er staan! Als het nou iets van een schaars goed zou zijn, waarbij zielige mensen de boel mislopen, maar dat is hier helemaal niet aan de hand. Halen dus! Haha, zou er bijna nog eens eentje aanvragen uit naam van een ander voor mijzelf, hihi.....zou dat ook werken? Kregen jullie dan ook vier keer de Wij jonge ouders? Want daar zat mijn uitnodiging bij....
Ik ben door verschillende mensen opgegeven maar nog geen 1 bericht gehad...... Ze maken daar behoorlijk wat fouten. Dussss ophalen zou ik zeggen!
Ik zou er ook lekker misbruik van maken! Ik weet nog niet of ik dozen ga aanvragen, ben er eigenlijk een beetje klaar mee nadat ze me vorig jaar een doos hebben opgestuurd nadat ik een miskraam heb gehad.. Tja waar mensen werken worden fouten gemaakt alleen maken zij er wel veel
Toen ik zwanger was, heb ik verschillende dingen dubbel gehad. Baby/zwangerpakketten, fisher price stapeltoren, kortingen... Zelfs het kraampakket van de verzekering (van mijn oude en van mijn nieuwe verzekeraar). Tja, moet je dat melden/ niet ophalen? Wanneer ze het in de gaten hebben/krijgen trekken ze zelf toch zeker wel aan de bel? Ik vind persoonlijk dat ze ook zelf wat beter op kunnen letten!
hai hai allemaal nou moet je kijken ik ben niet de enige die 3 keer een doos kan op halen ik vind het ook niet grof precies ik verstuur ze niet zelf ofzo waarom zou ik de doos niet ophalen het is allemaal al duur zat en tenslotten hun horen zorgvuldig met die gegevens om te gaan, zo ver dat daar kan blijkbaar ben geen crimineel 8) als dat zo was had ik geen gratis dozen gehaald hoor oja misx je hebt gelijk die speen is papa is the best komt natuurlijk dat ik 3 keer de zelfde speen zie van i love mama groetjes allemaal en voor ieder die de doos nog niet hebben ontvangen gewoon een keer bellen helpt ook wel op naar me spenen
Vind er ook niks grofs aan hoor. Zij sturen jou toch die uitnodiging? Moeten ze idd maar beter opletten. Blijkbaar vinden ze het zelf ook niet zo erg, anders zouden ze er wel beter op letten. En tja, ik kan er ook niks aan doen dat verschillende mensen mij opgeven voor die Blije Doos. Wat moet ik dan tegen ze zeggen: neee je mag met niet opgeven hoor, want ik heb al zo'n doos.... Slaat nergens op natuurlijk. Gewoon ophalen die doos! hihi
Vanaf hoeveel weken zwangerschap krijg je trouwens iets te horen dat je de doos mag ophalen? Heb ook nog niks gehoord, maar ben ook pas 25 weken zwanger...