Dat moment..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zonnetje13, 9 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    ..dat je in bed ligt, klaar om te slapen, maar ineens ontzettende honger hebt en er weer uit moet om te eten;

..dat je moet plassen s nachts en daarna niet meer kunt slapen en gaat liggen denken over bevallen enzo;

Jullie nog van die typische zwangerschap momentjes?:D

Love1987 vindt dit leuk.
  2. Annigje1

Annigje1 Actief lid

26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Dat je naar een aflevering van heel Holland bakt kijkt en kotsmisselijk wordt :roflmao:

En op je werk zitten en jezelf betrappen op dagdromen over de baby uitzet :)

Zonnetje13 vindt dit leuk.
  3. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Hahaha! :D:rolleyes:

4. momim

momim Niet meer actief

Dat hydrofiele luiers met keke printjes ineens fantastisch zijn

Snachts wakker worden om te plassen en dan eerst moeten eten omdat je anders niet meer kan slapen van de misselijkheid

Dat je het liefst NU zou beginnen met de babykamer

Zonnetje13 vindt dit leuk.
  5. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Je in de eerste weken van de zwangerschap in Thailand zat... doodziek ;) door de hcg.
    En nu alles wat Thais is linkt aan misselijkheid en dus spontaan misselijk wordt.

Je eindelijk denkt te kunnen slapen, maar er dan een minispringboon in je buik denkt dat ze een Kick box gala moet gaan houden.

Je net naar de wc geweest bent, maar er 5 minuten later iemand je blaas aan het mishandelen is en je het gevoel hebt dat je mag gaan rennen, naar de wc.

Je zonder je benen over elkaar doen, moet niezen en je dus in je broek zeikt ;)
    “Tip” nies dus wanneer je zwanger bent, wanneer je stil staat en je benen over elkaar heen drukt ;) :p

Voordeel: 9 maand niet ongesteld, van down under.
    Maar wel ineens ongesteld in je face ;)
    Oftewel spontane bloedneuzen :p

Marchella, Zonnetje13 en Love1987 vinden dit leuk.
  6. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Dat de man die je een maand kf anderhalf geleden wulps besprong nu naast je komt zitten en je alleen maar denkt ga weg!!!! Ga heel ver weg met je deo en je aftershave en je geknuffel en gepluk.

Dat je lekker wilt netflixen maar je telefoon maakt niet snel genoeg contact, waardoor je in een split second veranderd in een moordlustige furie. Of omdat een ventilator zoemt. Of omdat je man nootjes eet. Of omdat ie te hard ademt

Marchella, DN2017, capturethemoment en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. MoMo0883

MoMo0883 Actief lid

23 mei 2018
    219
    112
    43
    Vrouw
    Dat je vriend je aan het lachen maakt, maar puur en alleen door de hormonen je tegelijkertijd in tranen uitbarst o_O

DN2017, Jajo en Zonnetje13 vinden dit leuk.
  8. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Hahaha deze is zooo herkenbaar :roflmao::evil:

9. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.952
    33.617
    113
    Of omdat ie er gewoon is :p
    God wat heb ik me een poos aan hem geïrriteerd. Dat zei ik ook hoor. Was wel heel sneu. Het gaat over! Behalve als hij toastjes of kipspiesjes wil ;)

Marchella vindt dit leuk.
  10. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.952
    33.617
    113
    Ja die honger!
    En dat je er dan achter komt dat je ‘s nachts beter witbrood kunt eten want van bruinbrood ben je de volgende ochtend misselijk.
    En (daar heb je hém weer) dat je man dan de volgende dag gaat zeggen; is witbrood wel goed voor de baby? En kun je dan nog wel poepen :mad::rolleyes:

11. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Ja ga maar ergens anders gezellig wezen

Iertje81 vindt dit leuk.
  12. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Hahaha :roflmao:
    Aan de andere kant word ik meteen emotioneel als hij me even lief vraagt hoe ik me voel of me zachtjes over mijn haar aait als we naast elkaar op de bank zitten (zooo jammer als hij daarna chips gaat eten).

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhhhh ja te hard ademen. ZO erg! Erger ik me nu nog aan. Sowieso luide eetgeluiden… o_O

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik heb ook nog wel leuke dinge aan toen ik zwanger was:
    - soms vond ik mezelf zo vreselijk grappig. Dan was ik alleen en deed ik iets waarna ik echt een kwartier helemaal stuk ging. Geen id waarom:
    - ik kon koelkastproducten toe eigenen. Dan wilde ik dat de kaas gewoon v mij was en dan zei ik tegen mijn man dat ie eraf moest blijven. Deed ie ook gewoon braaf (want: anders discussie) :roflmao:
    - soms móest ik gewoon shoppen. Online. Maakt niet uit wat. Shoppen om het shoppen. Íets. Later zei de postbode dat ie zich afvroeg of ik al bevallen was omdat ik niet meer dagelijks wat bestelde. :cool:
    - heeeeeeeeeeerlijk in het weekend uren series kijken. Omdat ik geen zin had om mee te gaan naar die verjaardag (ik had een excuus). ;)

Marchella vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dit blijft tot ná je zwangerschap hoor. En breidt het zich uit naar gewone luiers ;)

16. momim

momim Niet meer actief

Good to know, kan ik manlief vast mentaal voorbereiden ;)

Nina Sanders vindt dit leuk.
  17. K00

K00 Niet meer actief

Bij mijn vorige zwangerschappen..... dat je alleeeeen maar chocolade wil.... chocolade melk, chocolade vla, chocolade cornflakes, chocolade pasta, chocolade ijs, chocolade hagelslag, gewoon chocolade in elke vorm..........

En nu..
    Dat je avonden wakker ligt omdat je oprecht denkt dat je baby naamloos blijft..

DN2017 vindt dit leuk.
  18. Wollig

Wollig Bekend lid

25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Ohhhh deze zijn herkenbaar!!
    Ik ga regelmatig stuk van mezelf! Als ik het mijn man dan vertel ligt hij de ene keer ook dubbel en de andere keer vindt hij het maar raar :p.
    En dat eten ook, “nee dit is voor mij” hoor ik mezelf dan met een gek stemmetje zeggen. En ook mijn man haalt zijn schouders op en laat het liggen.

- Soms wordt ik ontzettend emotioneel als ik denk aan onze baby na de geboorte. Ik liep huilend door de supermarkt toen we net wisten wat het was, ik zat te huilen op de bank toen ik een paar weken geleden dacht aan hoe de baby na de geboorte met de armpjes zwaait en dan die kleine vingertjes erbij..

Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina