Heb deze week al zo'n apart gevoel in me buik. Pijnlijke borsten, krampen in me onderbuik, misselijk, hoofdpijn en moe...Hoop dat ik zwanger ben, maar kan pas over 11 dagen testen want dan moet ik ongesteld worden. Ook denk ik soms mijn baarmoeder te voelen trekken? Of is dit te vroeg en beeld ik me dit in? (dit zou dan de vierde week zijn) Meer met deze veranderingen gevoel? Deze symptomen zijn helemaal nieuw voor mij, want als ik ongesteld moet worden voel ik deze kwaaltjes nooit. Liefs Ellen
Ik heb gehoord dat meestal tussen de 4 a 10 dagen na je eisprong kwaaltjes krijg van een zwangerschap. Dus wie weet? verder kan ik je niet echt helpen, sorry! Ik hoop in ieder geval dat het gelukt is voor jullie!
Als je pas over 11 dagen kunt testen zou dit toch niet de 4e week zijn? Je kunt 14 dagen na je ovulatie testen, dus dan zou je nu op 2w3d zitten, dus 3 dagen na je eisprong. Lijkt mij erg vroeg om al zoveel te voelen, maar het zóú natuurlijk kunnen! Wie weet!
Ik heb een onregelmatige cyclus...en misschien dat ik me dus vergis, dat kan hoor, ik kan er nooit van op aan...ik hoop natuurlijk dat het goed nieuws is we hebben goed geklust hahaha
Ja zeker dat jullie het spannend vinden!!!! Na 4 a 10 isde innesteling en volgens mij ga je dan kwaaltjes voelen, maar dat weet ik niet zeker. 14 feb was mijn ei dag, veel geklust, alleen me vriend was ziek (toch gewoon geklust). Dus nu ook spannende tijd hier! succes!