Apart hoor

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ringeding, Mar 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ringeding

Ringeding Bekend lid

Jan 14, 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Ik was gisteren bij een kennis, en die vroeg vanuit het niets: Ben jij zwanger? Dus ik: ja, hoe dat zo...
    Nu is zij paranormaal begaafd en zag een baby boven mijn hoofd.
    Dit had ze ook al eerder gezien bij mij in een maand dat ik net iets later ongi was geworden en ook giga misselijk... hmmmm.

Toch apart toch?

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    mmm ja wel vaag , maar ik sta er een beetje te nuchter tegenover denk ik, de tante van me vriend zei ook meteen toen ze me voor t eerst weer zasg zag sinds ik zwanger was dat ze het idee had dat ik zwanger was, ik was toen 7 weken en ze wist het echt nog niet.
    maar ja paranomaal begaafd? moeilijk

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

sommige vrouwen zien een verandering direct, mijn oma heeft dat ook, die zag gelijk dat ik zwanger was, maar dat kwam door kleine veranderingen die haar opvielen omdat ze supergevoelig is en alles ziet, mijn oma is niet paranormaal begaafd maar wel heel gevoelig voor veranderingen en sfeer. er zijn geen geheimen voor haar ;)

maar mijn oma heeft nog nooit een baby boven iemands hoofd gezien :confused:

4. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    mijn moeder heeft een client in de thuiszorg en die vroeg al dingen aan me moeder over dat er iets speciaals in de familie gaat gebeuren enz voordat me moeder wist dat ik zwanger was, en de dag voordat ik het me moeder verteld had, had die vrouw gezegt volgens mij is je dochter zwanger en had me moeder een rompertje gegeven. en die vrouw had me nog nooit gezien dus ze kon ook geen verandering aan me zien. heel apart maar wel knap dat zoiets kan

5. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    ach jah zijn genoeg onverklaarbare dingen in de wereld denk ik.
    de vraag is dan alleen of je er voor open staat of niet.

zelf denk ik zeker dat het mogelijk is allemaal. maar zijn dr zat die het ze zweverig vinden hihi.

en of ze die baby zag zweven of dat ze het aan andere trekjes ziet dan maakt dan toch neit uit vidn het zowiezo al knap dat ze eht zien.

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    knap hoor, dat trucje hebben ze bij mij nog niet gedaan al moet ik eerlijk toe geven dat ik er wel in geloof. dat sommige mensen dat kunnen.

7. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

als er een nuchter is aangelegd, dan ben ik dat wel...
    maar op de dag dat ik weeen kreeg, zei mijn tante tegen mij; ik kan aan jou zien dat je vandaag gaat bevallen. dus ik van... ja hoor die zit er gewoon stiekem op te hopen.

een uur later begonnen mijn weeen...

8. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    ik heb een indonesische collega, die ziet dat ook meteen.. heb hem de eerste paar weken gemeden als de pest!

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Bij mij is het destijds ook gezien (door een vreemde nog wel) dat ik zwanger was! Heel raar verhaal!

Augustus 2007. Ik was twee maand overtijd maar dat gebeurde elk jaar wel tig keer. Ik had ook absoluut geen hoop dat het dit keer wel waar zou zijn. We hadden 2 oudere zoons en helaas lukte het niet om een derde te krijgen.
    We waren bij het bakkersmuseum in Hattem met een groepje mensen, drukt de mevrouw van de kassa mij een zakje met 2 suikerbaby's in m'n hand, (zonder dat iemand het zag gelukkig).
    Ik liet ze stiekem aan m'n man zien, en fluisterde: zal toch maar es een test doen. Hij fronste... het was al 20 jaar niet gelukt, waarom nu dan wel?
    Toch de week erna een test gedaan en: ZWANGER! :confused:

Waarom gaf die vrouw mij die baby'tjes? Heeft ze het gezien? Waarom gaf ze ze niet aan de andere dames in het gezelschap, die toch veel jonger waren dan mij?
    Hoe dan ook: het was eindelijk raak! :D

10. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    mijn schoonmoeder en de oma van mijn man beweren dat ze kunnen zien aan me wat het wordt :) maar ze hebben het allebei fout :D

aan de andere kant, ik had zowel bij de drie zwangerschappen van mijn schoonzus als bij de zwangerschap van mijn vriendin een heel sterk gevoel wat het wordt en daarbij had ik het goed :)

Ik ben er wat sceptisch over, maar je weet maar nooit natuurlijk :)

11. Ringeding

Ringeding Bekend lid

Jan 14, 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Pff, kwam ik vandaag bij mijn orthopedisch instrumentmaker, vraagt hij ineens: ben je zwanger?

Staat het op mijn hoofd geschreven of zo. Ik heb het nooit met hem over zwanger worden gehad.... ik vind het maar apart.. Kijken of nog meer mensen het aan me zien..

12. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    heey meis

ik wist zelf nog niet eens of ik zwanger was en mijn moeder zij tegen me meis heb je me niet wat te vertellen dus ik zo nee niet dat ik weet zij ze ohh had zo een vermoedden dat je zwanger bent en idd een week later was ik overtijd en ze had gelijk hahah

aan sommige vrouwen kun je het zien denk ik dan hahahah

liefs

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ik geloof er persoonlijk ook niet zo in, mijn ma deed iets met een touwtje en naald en die beweerde dat het een jongen zou worden. is ook nog zo maarja dat zei 98% van de mensen om mij heen dat het een jongen zou zijn, allemaal paranormaal?

mijn broer beweert dan ook dat hij genezings krachten heeft met zijn handen... toen hij dit vertelde piste ik nog net niet in mn broek van het lachen, hij wilde het bewijzen en wilde mijn rug beter maken. (uitleg: ik ben al 8jaar rugpatient met elke dag vreselijke pijn) dus ik liet hem zn gang gaan en merkte dus niks. hij steeds vragen of het op mijn rug ook zo warm werd want hij beweerde dat zijn handen aant zweten waren zoveel pijn voelde hij... juist :p

14. Mnq

Mnq Bekend lid

Jan 7, 2008
    822
    0
    0
    Haha right.....

Soms zie je wel programma's dat je denkt; "hoe kan het" en "het moet wel echt zijn" (dan heb ik het niet over Uri Geller overigens)

Maar kan me voorstellen @Roozjuh dat je bijna in je broek last als je dit soort dingen hoort, haha, erg vermakelijk!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ja net als die Powers gast op rtl5.. met dat hypnose gedoe. nou sorry hoor maar dat maak je mij niet wijs dat dat echt is

16. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Ik vind paranormaal begaafd altijd een beetje een raar woord. Je intuitie is dan gewoon wat beter ontwikkeld. Ik noem mezelf ook echt niet paranormaal begaafd, alsof je je verheven voelt boven een ander ofzo.

17. Ringeding

Ringeding Bekend lid

Jan 14, 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    nou ja, het gaat erom dat diegene meer ziet om haar heen, dan de meeste mensen....

Share This Page