Hi iedereen! wij zijn 8 maanden geleden gestart voor een tweede kindje. Normaal heb ik een mooie cyclus van 27/28 dagen en een menstruatie periode van een 5dagen. Nu heb ik vorige maand niet heel veel menstruatie gehad en deze keer is het zelfs zo goed als niets. Zondag avond (14dpo, later als normaal) is mijn menstruatie licht begonnen. Nu zijn we 3 dagen verder en heb ik echt amper tot geen menstruatie. Ik voel me best onzeker en het gevoel dat er iets “mis” is? Ik kan bij wijze van spreke toekomen met een inlegkruisje.. Ik heb op 12 dpo getest en deze was gewoon negatief. Dus ik ga er niet meer vanuit dat het een bloeding is tijdens de zwangerschap. Ik heb ook geen krampen, geen stolsels, af en toe wat rood, meer rozig en bruin (dus oud bloed?). Zelfs als het ietsje meer is en ik een tampon wil gebruiken, moet ik deze uithalen want hij doet zo pijn omdat het te droog is.. nog mensen die dit hebben meegemaakt? Ik weet het even niet meer.. thnx!
Heb je toevallig recent een vaccinatie gehad? En anders zou je voor de zekerheid nog een keer een testje kunnen doen. Heel vervelend trouwens die onzekerheid!
Ik had dit ook voor mijn eerste zwangerschap. Uit bloedtesten bleek dat ik die maand geen eisprong had gehad. Ik was een maand later zwanger! Het lastige alleen was toen wanneer ik moest beginnen met cyclus dag 1.Ik moest de eerste dag van het lichte bloedverlies tellen als dag 1 van de huisarts. Uiteindelijk dus ook dag 1 van mijn zwangerschap geworden. Mijn huisarts adviseerde ook om ovulatietesten te gebruiken en hier op tijd mee te beginnen. Hopelijk heb je hier wat aan en krijg je dan met ovulatietesten iets meer duidelijkheid in je cyclus.