Mijn ovulatietest was op dag 14 s middags nog net niet positief en s avonds was ie wel positief. Mijn temperatuurkaartje geeft aan dat mijn eisprong daarvoor al is geweest, namelijk op dag 13. Op dag 13 was mijn ovulatietest alleen duidelijk negatief. Iemand ervaring hiermee??
Dat kan bijna niet. Hij was echt heel vaag en heb net zo getest als anders. Test was echt duidelijk negatief en in de avond op dag 14 pas positief.
Hierbij mijn kaartje http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php En op dag 13 dus heel duidelijk een negatieve ovulatietest. Op dag 14 pas s avonds positief.
We zien ons eigen kaartje. Ga op de site even naar sharing en dan view. Dan komt er een pop up en de link van die pop up heb je nodig
Ik zie dat je de uitslag van je ovulatietest niet hebt ingevuld, dan kan FF dit ook niet meernemen in de berekeningen natuurlijk. Verder heb je veel witte bolletjes, dus je temperatuurt niet op ongeveer dezelfde tijd elke dag. Dit maakt de berekening van de temperatuur weer meer onbetrouwbaar. Daarom heb je ook een stippellijn... FF heeft te weinig betrouwbare gegevens om er iets goeds over te kunnen zeggen.
Ok dank je. Ik doe dit voor t eerst dus is allemaal nieuw voor me. Heb de tijden er nu goed bijgezet. OPK is ovulatietest?? Die heb ik nu dan toegevoegd.