Pff ik word helemaal gestoord van mijn lichaam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anitaaaxxx, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    hallo dames,

Ik heb een vraag want ben benieuwd of er meer dames zijn die dit hebben gehad. Hier mijn verhaal:

In november 2011 besloten we voor een tweede kindje te gaan. Bij de eerste duurde het 3,5 jaar dus we gaan er vanuit dat het lang duurt.

Nu ben ik vanaf november tot en met pas altijd regelmatig ongesteld. 30 dagen. Soms 31. Maar meer ook niet.

Nu ben ik 1 juli voor het laatst ongesteld geworden.... Vanaf 1 augustus ben ik gaan testen. Negatief. Na paar weekjes overtijd heb ik bloedtest gedaan bij dokter. Negatief.
    Okee nou ik dacht dan zal ik wel een menstruatie hebben overgeslagen. Op naar de volgende.

Ik doe normaal nooit ovulatietesten maar dacht laat ik er nu één doen. Dus heb 20 aug. mijn eisprong gehad. Hij gaf 20, 21 aug een smiley (ik hoop dat deze testen dus betrouwbaar zijn want anders weet ik het niet).

Nu zou ik dus begin van deze week al mogen testen en die test was wederom negatief.

Vanwege mijn verleden stuurt de dokter me naar gyn. Daar mag ik dinsdag heen. Maar wat kan ik nou verwachten? Waarom word ik niet ongesteld?
    Stress heb ik niet. En tuurlijk ben je ermee bezig om zwanger te worden maar dat is niet iets waar ik continu mee bezig ben omdat ik echt zoiets had van: het duurt echt nog wel even.
    Ik hoop dat er mensen zijn die hun ervaring willen delen!

2. dphoek

dphoek Niet meer actief

Poe...Wat moeilijk.. Ik weet hoe moeilijk het is als niet op je lichaam kunt vertrouwen......:x Ik zou echt niet weten wat er aan de hand zou kunnen zijn. Ik kan natuurlijk wel van allerlei dingen roepen, maar daar schiet je denk ik niks mee op..Daar zou je eerder nog onzekerder van worden, toch?

Maar mag ik vragen waarom het eerder 3,5 jaar geduurd heeft? Ben je toen niet doorverwezen?

Groetjes Patricia

3. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Pfff ik weet het ook echt niet, maar kan me voorstellen hoe vervelend je je voelt! Ik zit pas in ronde 4 maar heb deze maand voor het eerst gezien hoe je lichaam je kan bedonderen..
    Geklust rond de vruchtbare periode, en alle symptomen wezen op zwangerschap.. Grotere borsten, vlagen van misselijkheid en ineens een verdwenen conditie.. Getest (27 dagen) negatief.. Misschien te vroeg? Week wachten en opnieuw testen.. Op dag 32 echter 1 veeg bloed bij afvegen.. Daarna een halve dag en een nacht niks.. Volgende ochtend (vandaag) 1 mini-druppel bruin in inlegkruisje en nu niks meer.. What to do.. Morgen ben ik een week verder dan mijn eerste test maar ben zooooo bang voor teleurstelling dus weet het echt niet meer!

Sorry voor mijn hele verhaal, maar je titel nodigde uit om te klagen over mijn lichaam ;) Maar snap dat ik niet mag klagen na 4 rondes en redelijke cyclussen.. Vind jouw verhaal ook echt heel vervelend voor je en hoop dat de gyn je kan helpen en dat het deze keer in ieder geval sneller mag lukken dan de vorige keer! Veel sterkte en succes!

4. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Ja vreselijk sons onze lichamen.

Nou ik heb het op me af geroepen want ik droomde vannacht dat ik ongesteld was geworden. Werd helemaal bezweet wakker was zo geschrokken dus ik ren naar de wc..... En inderdaad ongesteld.

Ik vind het wel prettig want nu kan ik op naar de volgende ronde.

Voor wat betreft mijn vorige zwangerschap... Ze hebben mij niet doorverwezen. Ik heb in 2007 wel een bbz gehad en een mk. Maar daarna pas weer in 2010 positief getest. Ze zien wel allemaal blaasjes nu op de echo in mijn eierstok volgens mij? Ik weet niet zo goed wat dat inhoud maar kan dat PCOS zijn? Als dat het geval is zullen ze er dinsdag bij gyn wel achterkomen.

Ze zien wel meer rare dingen zeggen ze maar kunnen niet precies zeggen wat er mis is met mij heel vaag.

5. dphoek

dphoek Niet meer actief

Ja, die blaasjes kunnen cystes zijn.. Ik weet hoe naar het klinkt, maar als je eenmaal weet wat er aan de hand is, kun je eindelijk verder! Belachelijk trouwens dat je toentertijd niet bent doorverwezen!!! Er is héél veel mogelijk tegenwoordig. Hou in de achterhoofd dat de onderzoeken die gaan komen voor een heel goed doel zijn en als het goed is, moet het met wat hulp dit keer sneller gaan!!!

Deel Deze Pagina