Hoi allemaal, Ik wil graag een grootverpakking / combinatieverpakking kopen waarin een aantal zwangerschaps- en ovulatietesten zitten. De testen die ik bij de AH of drogisterij kan kopen bestaan meestal namelijk maar uit maximaal een paar testen. Nu heb ik al online gezocht maar kom eigenlijk weer alleen grote drogisterijen tegen die die grootverpakkingen niet hebben of heel amateuritisch ogende websites waar ik niet durf te kopen. Weten jullie misschien een website waar dit kan? Alvast bedankt! Eva
123 ovulatie testen.nl Daar kan je "aanbiedingen" kopen, en dat zijn meestal ovu en zw testen... Succes!
Home - Zwanger & Kids Heb ik de mijne ook vandaan. Werken prima, en erg goedkoop. Als je interesse hebt, ik heb nog een kortingscode van 5% van mijn vorige bestelling die ik niet gebruik. Pb maar als je die wilt.
Hi allemaal, Dank je wel voor jullie reacties! Ik heb, ook via een ander forum, nu een aantal aanraders gehad: www.sensitest.nl en: www.ikwileenkleine.nl Ik zal beide proberen en mijn ervaringen met jullie delen! Nogmaals dank, Eva