Apart verhaal

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Baukje1985, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hoi meiden!

Heb een beetje een apart verhaal. Zal proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen in de hoop dat er iemand is die zich hierin herkent.

Voordat ik uberhaupt zwanger was, had ik altijd al een 'gevoelige' navel. Je kon er niet in 'pulken', want dan trok er altijd een rot gevoel naar mijn vagina(?). Of in ieder geval down under ;)

Sinds donderdagochtend een branderig gevoel in mijn onderbuik. Bij het plassen geen klachten, vooral met rondlopen. Toch gelijk urine naar de huisarts. Zit 1 plusje leuco's in (witte bloedcel), maar dit kon net zo goed van de afscheiding komen. Toen is het op kweek gezet. Deze was helemaal schoon. Toch bleven de klachten. Vrijdag weer urine gebracht. En nu zat er helemaal niets in!

Sinds gisteren heb ik ook een ander 'idee' bij wat het kan zijn. Ik heb nu regelmatig het gevoel dat er iemand in mijn navel 'pulkt' :( Hierbij trekt het ook door naar 'down under'. Dat gevoel zakt wel iets af wanneer ik een tijdje in dezelfde positie blijf zitten, maar is bijna continu aanwezig. Daarbij heb ik een heel zwaar gevoel in mijn vagina en zit ik het liefst met mijn benen overelkaar om tegendruk te geven. Ook het aanspannen van mijn bekkenbodemspieren geeft enigszins verlichting. Daarom denk ik nu dat mijn bekkenbodemspieren het zwaar hebben. Vind het nog vrij vroeg in de zwangerschap, maar kan het niet anders verklaren :( Toch wel bijzonder voor iemand die jaren paard heeft gereden...

Zo, beetje lang verhaal maar hoop dat er iemand is die dit herkent? En of dit nu de rest van de zwangerschap zo zal blijven. Hoop het niet, tis een irritant gevoel :(

Liefs Baukje

2. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het niet zoals jij het omschrijft. Bij mij is mijn bekkenbodem ook wel wat verslapt maar merk dat gewoon door niet goed mijn plas op te kunnen houden.
    Maar als jij denkt dat het hierdoor komt zou ik eens langs gaan bij een bekkenfysiotherapeut. Die kan je vast wel vertellen of het dat is en wat je er dan mee moet doen.

3. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Dat zware gevoel in je vagina komt inderdaad bij je bekken vandaan!
    Heb ik ook nl... En je verhaal over je navel, herken ik ook héél erg.
    Het gekke is dat ik nu juist wat minder last daarvan heb ;)
    Sinds een week of 3 ook wat last van branderig gevoel in mijn flanken en buik, ook een beetje het gevoel alsof ik héél hard gespot heb ofzo. Met vk overlegt en die geeft aan dat het best kan zijn dat je organen wat minder bloed krijgen, iig moest ik rustig aan doen als ik dat voel. Ik heb het dus vooral bij inspanning.

Gr. Marielle

4. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Bedankt voor jullie reacties!

Ben er inmiddels wel achter wat het nu is. Ben namelijk afgelopen zondag opgenomen in het ziekenhuis vanwege hevige pijn bij mijn linkernier. Echt om gillend gek van te worden! Het begon plotseling om 14:20 uur en pas om 02:00 uur 's nachts was ik van de pijn af. Heb via infuus een urinewegverwijder gekregen, vanwege vermoeden van niersteen. 100% zeker zijn ze er niet van, maar het zal een combi zijn geweest van een niersteen en een fikse nierbekkenontsteking. Dus nu aan de antibiotica. Eerst 2 dagen via infuus en nu oraal.

Weet wel dat het ontzettend pijnlijk is en dat ik hoop dit nooit weer mee te maken! :$

5. Chai

Chai Niet meer actief

Jeetje wat vervelend, beterschap he!

Deel Deze Pagina