Baby heeft rustig dagje?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Fransa, Jan 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fransa

Fransa Niet meer actief

Vraagje; vandaag is beeb erg rustig. Hij beweegt wel maar veel minder sterk dan anders. Zie af en toe wel m'n buik wat golven zeg maar maar die echte duwtjes e.d. die ik gewend ben heb ik eigenlijk nog niet gevoeld.
    Nu moet ik zeggen dat ik sinds een aantal dagen wat extra alert ben op z'n bewegingen omdat bij de laatste controle bleek dat z'n groei wat was afgevlakt maar het zit me eigenlijk helemaal niet lekker.

Nu weet ik dat ze op het einde langere rustperiodes hebben enzo maar moeten de bewegingen op zich niet gewoon even sterk blijven?

Ben benieuwd!

2. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Hier ook een rustig mannetje vandaaag. Normaal de hele dag aanwezig, maar vandaag bijna niet :(

Als ik naar je ticker kijkt houden we het er maar op dat het aan de termijn ligt ;) Anders voor de zekerheid de vk bellen als je de kleine te lang niet voelt.

3. Sannanas

Sannanas Lid

Dec 22, 2010
    49
    0
    0
    Fotografie
    Brabant
    Baby is zich waarschijnlijk aan het voorbereiden. Hij spaart alle energie op voor de bevalling. Kan nog best een paar weken duren hoor.
    Hier is ie ook de ene dag actief, de andere heel rustig..
    Maar als je je erg zorgen maakt, zou ik altijd even contact opnemen met je vk.
    Succes

Share This Page