Apart vraagje

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door mxm, 31 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

Ik ben nu bijna 7 weken zwanger! Maar ik had even een vraag. Een beetje ongemakkelijk wel. Momenteel heb ik meer zin in sex, maar als mijn partner en ik sex hebben, durf ik niet zelf klaar te komen.. dan ben ik bang dat er iets gebeurd daarbinnen met het kindje of m’n baarmoeder. Is het echt zo dat het niks kwaad kan?

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Geen zorgen, je kunt gewoon seks hebben zonder dat de baby daar last van heeft.

mxm vindt dit leuk.
  3. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Zolang je geen dreigende miskraam hè t of bloedverlies hebt kun je gewoon seks en orgasmes hebben. Bij herhaalde miskramen, bloedverlies of hematomen wordt soms het advies gegeven geen seks te hebben maar normaal gezien kan t absoluut geen kwaad.

Als t mis gaat ligt dat vrijwel altijd aan een aanlegfout van t vruchtje of aan een stollingsprobleem maar nooit aan een orgasme.

nizzie86 vindt dit leuk.
  4. dingetje81

dingetje81 Actief lid

21 nov 2011
    166
    186
    43
    Ik heb altijd maar zo gedacht; als het wordt gemaakt met deze kan het nooit slecht zijn om sex te hebben.

5. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Gewoon lekker genieten meid! Ik vond dat in het begin ook een gek idee maar dat zit tussen onze oortjes; beeb zit super veilig ingepakt. Veel feestplezier!

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik heb het tegenover gestelde ...

ik heb zoveel zin maar mag tot heden nog steeds niets van de vk, ivm af en toe bloedverlies

7. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Ik heb dus na het klaarkomen standaard een harde buik... Duurt niet lang en is niet pijnlijk ofzo, maar gewoon een minuut of 2 hard, beetje verkrampt maar dan zonder kramp-pijn.
    Dus ik heb me ook al een tijdje afgevraagd in hoeverre het kindje daar 'last' van heeft.:oops:

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mij is ooit verteld dat het voor de baby voelt als een soort massage. Maargoed, hoe weten wij dat nou haha.

Ik had dat trouwens ook. Vond mn orgasmes l(nu weer) heftiger aanvoelen.

9. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Heeft iemand van ons een trauma opgelopen van t orgasme van onze moeder? :roflmao:

10. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Hert eerste trimester kreeg ik pijn na het orgasme. Dus toen durfde ik al een tijdje niet meer. :oops:
    Inmiddels dus die harde buik af en toe. In mijn hoofd is klaarkomen voor mijn baarmoeder een beetje hetzelfde idee als (lichte) weeën hebben, omdat de boel dan toch een paar keer samentrekt.
    Maar het zal vast wel meevallen allemaal.

(En toch mompel ik steevast elke keer tegen mijn buik: "Sorry, ik zal het niet meer doen..."):roflmao:

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hahahaha zo herkenbaar. Onze zoon werd altijd helemaal gek dr na :D zo grappig haha.

Die pijn ken ik. Ben dr zelfs een keer bijna van flauwgevallen, zelfs de vk nog gebeld. Heel gek. Ben benieuwd hoe dat nu zal gaan.

kleinepien vindt dit leuk.
  12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haha, geen idee. Ik heb wel trauma's, wie weet waar ze vandaan komen... *kijkt achterdochtig*

Herkenbaar trouwens, pijn na een orgasme. In het begin hier juist niet, dan zijn mijn orgasmes juist altijd heel flauwtjes, zo raar... Maar na een week of 20, oeioei...

Kwaad kan het trouwens echt niet. Het is idd zo dat je baarmoeder samentrekt, maar dat is juist goed voor je baarmoeder en baby om af en toe te 'oefenen'.

kleinepien vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina