En dan behalve een blousje bedoel ik, dat is voor mij de meest voor de handliggende combi. Maar waar combineren jullie nog meer mee voor een casual outfit? Ik zag ergens dat sommigen met van die oversized truien combineren maar dat vind ik echt geen gezicht.
Ik doe er altijd een t-shirt op, beetje wijder model en dan in mijn rok. Met een paar sneakers. Ik doe er ook wel eens een strak t-shirt op in dezelfde kleur (en dan in mn rok), soms met een knieholte lengte dun vest.
Een shirtje, eventueel met jasje. Of een niet oversized trui. Zoiets; Vind zelf een shirtje erop en dan erin het leukst, dus het tweede plaatje.
Beetje wijdvallend T-shirtje en dan aan de voorkant erin en de achterkant eruit met een blazertje eroverheen.
Ik hou juist meer van een strakke top er bij in. Maar dat komt omdat ik al die wijde kleding van tegenwoordig ook een beetje zat ben...
blazertje erop vind ik superleuk, maar ik wil het ook casual dragen, dus met sneakers en shirtje, voel me met de blazer een beetje overdressed als ik als go op weg naar school ben. Ik heb dan wel regelmatig een blazer aan, maar die combineer ik dan met jeans bv.