Apart weer. (Mama mazzeldagen).

Discussie in 'De lounge' gestart door RoGiJuLi, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Yep hier hetzelde met duo buggy's. De prijs is nog steeds hetzelfde. Een reactie op hun facebook geplaatst en kreeg terug dat ik dan maar de 10% kortingscode moest gebruiken. 20% op alle buggy's stond er zondag in een banner bovenaan de website. Dus niet.

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

Bestellen bij babydump, die gaan altijd onder de prenatal of wie dan ook zitten :)

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Nope, ook Babydump heb ik erop betrapt dat ze bij een aantal items boven de adviesprijs gingen zitten. Bijvoorbeeld een luiertas van abc aanbieden voor 70 euro terwijl de adviesprijs 40 was. Als je iets wilt kopen, vooral iets dat duurder is. Neem dan gewoon de tijd en speur het internet goed af.

4. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Heel raar is dat. De priori stoelen van maxi cosi zijn volgens mij zo'n beetje het hele jaar door 100 euro. Nu staan ze voor 90 erop met als officiële prijs 149. Tgg.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Idd, voor het gemak even de oorspronkelijke prijs omhoog, hoppa lekker makkelijk.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Prenatal doet dat altijd, vooral mt auto stoelen. Eerst de prijs flink verhogen en dan korting geven. Even prijzen vergelijken blijf met grote aankopen altijd belangrijk.

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Maar als je ze confronteert met een lagere prijs elders geven ze het zonder morren terug.

Maar inderdaad, goed vergelijken loont zeker :)

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Schandalig egt
    Ik mocht gister ineens verzendkosten gaan betalen terwijl t boven de 20 gratis zou moeten zijn dus heb ook m'n stoel bij bol.com besteld

9. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ben ook in discussie met prenatal. Hebben vanmorgen de bopita box bram gekocht. Afgeprijsd van 249 voor 149. 100€ korting met koeienletters vermeld.
    Reken ik af spullen in de auto eenmaal thuis staat op de bon dat de box maar 219€ kost en je dus maar 70 euro korting krijgt. Nergens in geen een voorwaarde staat dat de adviesprijs binden is. Toch houden ze dat aan als verkoopprijs ondanks dat t toch echt anders op mijn bon staat... Ze zijn alleen niet zomaar van me af. Ik hou niet van dit soort excuses en heb een klacht ingediend. 100€ korting aanbieden is 100€ korting krijgen en geen smoesjes.. Tuurlijk is de eindsprint hetzelfde maar toch..

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zo werkt dat.... vlak voor een grote actie gaan de prijzen omhoog. Of ze sluiten dingen uit van de actie, omdat ze er anders niet genoeg winst op maken...

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Babydump heeft laagste prijs garantie. Wel alleen als het exact het zelfde product is, dus ook dezelfde kleur. Maar als het elders goedkoper is, dan krijg je het verschil gegarandeerd terug. Moet je wel zelf achteraan gaan.

12. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik denk dat ik je post op Facebook toevallig ben tegen gekomen gisteren, ik zat me namelijk erg te verbazen over het laconieke antwoord van Prenatal..

Hier hetzelfde, maar dan met een kleiner bedrag. Ik had al een tijdje een voetenzak op het oog. Adviesprijs was (uit mijn hoofd) 38.95, in ieder geval nog onder de 40. Nu is hij in de aanbieding en krijgen we maar liefst 20 procent korting.. Op de 'normale prijs' van 43.95?! Dus dan komt ie op 35 nog wat.. Jemig. Nou is dat natuurlijk alsnog goedkoper, maar toch, ik vind het niet netjes hoe dit gedaan wordt. Er wordt 20 procent korting beloofd, maar ze vertellen er niet bij dat ze eerst even alle prijzen omhoog gooien..
    Ik ben er klaar mee. Haal het wel bij Babydump :D

13. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Op de site van prenatal staat anders ook dat ze de laagste prijs garantie hebben. Staat ergens rechts in een rood vakje.

14. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Die sales zijn meestal gewoon lokkertjes, ze gooien vantevoren even de prijs omhoog zoals mediamarkt, of ze gooien het op adviesprijs, ondertussen denk je mooi veel korting maar valt het reuze tegen.. Lang leve Google en eerst de dure grote aankopen nakijken..

15. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Pfft! Ik had tijdens de zwangerschap een box besteld en aanbetaald. Winkelprijs is €219. Adviesprijs 249. Hij kostte €149! Ze zeggen €100 korting! Jaaaa daag! Ik klantenservice gebeld. Ik werd schandalig behandeld. Ik ben naar de winkel gegaan en geld teruggeëist. Dezelfde box weer in de aanbieding! Bij de mama mazzeldagen. Blijkbaar leren de mensen niet van fouten!

16. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Hahahaha!! Ik had hetzelfde probleem. Ik had de klantsenservice gebeld toendertijd!! Schandalig behandeld. Ben het geld gaan terughalen en heb gezegd stop lekker de box ergens waar de dokter met zijn handschoen kan komen. De dame die mij had geholpen (klantenservice), belde later terug, omdat vriendlief bij hun op fb had gezet. Ze bood haar excuses, toen ben ik helemaal door het lint gegaan, ik zo; jullie snappen het verdomme niet!! Ik kan 100 keer uitleggen en jullie hebben daar geen begrip voor! Was toendertijd nog zwanger. Man man man! Mijn bloeddruk steeg omhoog en gelijk begon mijn bloed te borrelen. Ik had verteld dat ze beter op kon ophangen.

17. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Media markt doet ook precies hetzelfde. Als er kortingen zijn doen ze eerst hun verkoopprijs weer omhoog.
    Als ze van hun verkoopprijs de kortingen vanaf halen dan verkopen ze denk ik onder hun marge of zo.
    Ik wou ook nog naar prenatal maar denk dat ik dat maar laat wezen.

18. susy26

susy26 Niet meer actief

Dit dus. Erg hè

en wat betreft prenatal, ben er nooit fan van geweest.

19. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.524
    851
    113
    Ik heb mijn maxi cosi pearl bij babyvalue gekocht, waren het goedkoopst en in vond nog een coupon online. Heeft me 129 euro gekost, daar kan prenatal niet tegen op. Nu ook weer met de nuna pepp, is 179 tijdens de mama mazzel dagen. Ik heb hem bij een duitste wegwinkel gekocht vorig jaar voor 139 inclusief bezorgen.

20. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Dankzij dit topic heb ik van tevoren alles opgezocht wat ik wilde hebben, online én in de winkel, en het gisteren met korting gekocht, ik had ook alles nagerekend en alles klopte qua prijs. Ik heb netjes alle juiste kortingen gehad.

Deel Deze Pagina