Ik was in de piercing studio om te vragen naar een zwangerschapspiercing. Zij vertelden mij dat dat een nylon draadje is met 2 balletjes eraan. Hebben jullie dat ook? Ik wilde gewoon een langer staafje. Volgens hun kon dat niet. Nu past mijn piercing nog maar dat zal niet heel lang meer duren...
Ik heb er nu een in. Het is geen nylondraad, maar gewoon een plastic buisje met 2 balletjes. Hij is enorm lang en mijn man verklaard me voor gek dat ik zo rondloop. Je kan hem op maat knippen evt. en het plastic rekt mee als jouw buik veranderd.
Nylondraad kan overigens ook, alleen vraag ik me af hoe je dat in hemelsnaam door je navel moet krijgen. Of heb je het over een andere piercing >?
Daar was het een nylon buisje... Ik doe hem liever uit dan dat ik al die tijd met een lelijk buisje in mijn navel ga lopen. Of valt het wel mee als het in je navel zit? Anders haal ik hem eruit en laat ik hem opnieuw zetten na mijn zwangerschap. Maar omdat ik hem al zo lang heb vind ik het moeilijk om hem uit te doen, stom he..
Het ziet er niet belachelijk uit. Alleen zijn in de loop der jaren mijn gaatjes dichter naar elkaar gaan groeien. En omdat die zwp zo groot is hangt hij nou een beetje daar te bungelen. Maare zoals ik al zei. Die staaf is heel lang en flxibel en kun je dus op maat knippen.
Ik loop overigens liever een paar maanden voor schut. Dan dat ik weer door die hel moet van het laten zetten. Daarnaast ziet niemand mijn navel behalve ikzelf. Ik loop echt niet rond met naveltruitjes ofzo.
ik loop ook niet met naveltruitjes maar het is meer voor mijn eigen gevoel. Ik ga wel van de zomer op vakantie en dan gewoon in bikini, vandaar dat ik dan niet met een buisje in mijn navel wil lopen. Ik heb van het zetten toen niks gevoeld en daarna ook geen last gehad. Vandaar dat ik het geen probleem vind om hem weer te laten zetten.
Ik heb zelf nu nog een normale piercing.. Nu gaat het nog goed, maar weet niet voor hoe lang nog.. Maar klopt het dat als je hem eruit haalt, hij helemaal dichtgroeit? Bij gaatjes in je oren kun je er altijd nog wel doorheen, maar bij een navelpiercing dacht ik niet... Of wel? Groetjes Fioon
ik heb hem er gewoon uitgedaan..heb hem er wel heeel lang ingehouden trouwens, maar nu sinds een paar weken uitgedaan omdat het nu toch niet echt prettig meer was,,,,strax zien we wel weer of ie er nog in kan maar boeid me nu ff niks.. x emmie
Ik heb mijn piercing al heel lang niet meer ingehad, maar ik kan hem er nog steeds door doen. Is nog niet dicht gegroeid. Ik moet wel zeggen dat ik hem al bijna 10 jaar heb, dus misschien is het dan anders. Liefs Hummel.
Ik heb ook een zwangerschapspiercing in. Een wit plastic staafje met bolletjes. Ik heb m wel wat korter gemaakt maar toch ook wel ruim gehouden. Je weet nooit wat je buik doet denk ik maar. Ik vind het niet voor schut hoor..