oeh spannend meiden! ik heb afgelopen dagen btje gelige afscheiding en gister had ik lichtroze. ( zou de dag van de innesteling zijn) had gister ook een moment dat ik wel kon janken. en dat was in de supermarkt.. ehhm oke dus ben benieuwd!
Hallo meiden, Ik heb afgelopen zaterdag ochtend een heel klein beetje bloed verloren denk dat het hooguit 2 druppels zijn geweest. Nu had ik s'middags echt het idee dat ik ongi was geworden. Ik naar de wc nou daar kwam me toch een vieze witte/gele slijmerige klodder. Nu zijn we een week verder en heb ik er geen last meer van. Wel steeds een beetje buikpijn onder in mijn buik maar verder niks. Geen idee wat dit zou kunnen zijn?! We hebben wel ovulatietesten gebruikt maar die hebben nu nog niks opgeleverd zit inmiddels op dag 22 van mijn cyclus. Wel moet ik er eerlijk bij zeggen dat ik de ovulatietesten verkeerd heb gebruikt. Ik ging als ik wakker was plassen en dan een uur of 2 later gebruikte ik hem, maar begreep dat het pas in de middag moest. Zou die afscheiding met de sex die je gehad hebt kunnen maken?
Hoi Roos23 (en de rest van de meiden natuurlijk), Ik heb dat van die ovulatietest bij mij gync. nagevraagd laatst. Het maakt niet zo heel veel uit, zolang je iedere dag maar rond het zelfde tijdstip test, zodat je de LH-piek niet mist. Als het goed is blijft 'het goedje van de man' langer in je lijf houdbaar, dus als je iets eerder 'klust' kan het evengoed raak zijn. Zelf had ik ook afgelopen maandag een kleine bloeding, net alsof ik ongi was, echter bleef het daarbij. Had de maand al opgegeven, totdat die rare afscheiding kwam. Nu maandag is mijn NOD....heb mijn hoop op een innestelingsbloeding gevestigd..... De 'baksteen' in mijn buik is vandaag minder voelbaar, heb weinig afscheiding en het weeïge / lege gevoel is minder, wel nog steeds gevoeligere borsten en een zware onderrug. Het is voor mij lastig om onderscheid te maken tussen eventuele zwangerschapssymptomen en mijn ontstekingsreuma. Deze ontstekingen zitten nl precies op het borstbeen en in de onderrug..... Ik baal soms wel van mezelf dat het 'zwanger proberen te worden' zo je leven kan beheersen
Hier vandaag ongi geworden! Ik had dus rond de ovulatie een paar dagen wat bloedverlies.... een week na de eisprong die vlokjes, de laatste 2/3 dagen was het allemaal heel droog met af en toe een klein beetje bruinverlies en vandaag is het eerste rood gesignaleerd! Bij mij betekende het dus helaas niks positiefs! Maar ben wel blij dat ik mijn ei goed gespot heb deze maand! Verder had ik pijnlijke (.)(.), buikkrampen, lage rugpijn en heel sjacho! Ik begin mijn PMS steeds beter te kennen
Marlies 77: Ja zo zeggen ze allemaal weer wat anders hé! Spannend allemaal hé! Ik ben vrijdag 3 juni voor het laatst ongi geweest. Vanaf do 16 juni ovulatie testen gedaan en dat nu iedere dag maar nog niks. Nu kan ik hem misschien al eerder gehad hebben?! Zou alleen niet weten wanneer ik dan zou kunnen testen.. Spannend hoor maandag laat je het ff weten? @zussie: balen dat het niks te betekenen had bij jou... Altijd weer vervelend hé! Zie ook dat je beste lange cyclus hebt of niet?
Hoi, hoi, Ben bang dat ook ik toch weer ongi ga worden. Gisteravond weer een beetje bloedverlies en vandaag al de hele dag het gevoel dat in het ga worden. Mijn pijnlijke (.)(.) en misselijkheid zijn alweer helemaal weg. Tja......
Ongi is toch niet doorgezet? Had bij het afvegen zaterdag wat helderrood bloed, dus dacht begin van de ongi. Maar gisteren en vandaag weer niks gehad... maar mijn test was negatief.... Dus of mijn cyclus doet nog vreemder dan voorheen... of het is een late innesteling ofzo?
Hey meiden 2 week voordat ik ongi moest worden verloor ik een slijmprop en daarna alleen maar vieze gele/witte rommel haha.. Hele tijd het gevoel dat ik idd ongesteld was geworden.. Alleen 2 week later bleek ik dus zwanger te zijn!! Heb er nu nog last van, dus hoop dat het voor jullie goede tekens zijn!!!!! @ Zussie, mijn laatste ongi was ook heeeeeeel raar, volgende ronde zwanger, bij mijn schoonzusje exact hetzelfde.. Wil niks zeggen over jou natuurlijk maar wie weet... Liefs!
hier ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde! had het zelf ook al wel een btje verwacht, want niet geklust rond mn eisprong.
Balen dat een aantal van jullie weer ongesteld zijn geworden! Ik denk ook nog steeds dat ik het ga worden, maar na de kleine bloeding van zaterdagavond heb ik niets meer gesignaleerd. Ik heb voortdurend lichte kramp vlak bij de ingang van mijn \/. Verder voel ik helemaal niets! Naar schatting is morgen mijn NOD. @Zussie, lijkt een beetje op jouw verhaal....ik hoop echt voor je dat de kleine bloeding niets :x te betekenen heeft!! Houd je ons op de hoogte?
Hier ook nog niks... Ga nu zo toch maar een zw test doen. Al vermoed ik dat mijn ei sprong misschien nog niet geweest is.
@ Marlies: inderdaad! Ik ook zaterdag klein sliertje bloed, tot op vandaag niks meer. Had gisteren echt een paar keer flink scherpe steken aan de zijkant van mijn onderbuik, dus ik dacht, nou komt het! Maar nee hoor... Alleen mijn NOD was vrijdag, dus ik ben nu officieel over tijd. Of ik heb een lange LF... kan ook nog! Maar mijn cyclus is lang, maar nog niet eerder langer dan 45 dagen geweest
Helaas, ben vet ongi.......baal er weer zo van. OK weer knopje om, jezelf oppakken en weer positief door
Hey meiden Wat zonde he, het leek zo'n positief voorteken allemaal!! @Zussie: bij jou al duidelijkheid?
@ Marlies: super balen meid maar idd, niet te lang bij stilstaan en je richten op de volgende ronde! Anders word je alleen maar extra verdrietig! @ Lizzy: hier nog geen duidelijkheid. Net even een ovutestje gedaan omdat ik zo veel slijm heb, en die is dus vrijwel positief???? Terwijl ik 8 juni echt een positieve test heb gehad! Dus hier snap ik niks van! Mijn cyclus is echt vreemd... ik zal toch niet nu pas een ei krijgen?
@Zussie: poeeh lastig hoor!! En wanneer heb je voor het laatst een zwangerschapstest gedaan? Maar het is dus ook echt vruchtbaar slijm? Niet heel wit en dik? En hoeveel dagen heb je bloedverlies gehad?
Ik heb maandag voor het laatst een zw test gedaan... Het is een beetje afwisselend.... wit/geel maar soms ook echt doorzichtig.... Bloedverlies was niet echt bloedverlies te noemen, meer een sliertje bloed bij afvegen op zaterdag... Weet het allemaal niet meer!
@zussie....waarschijnlijk een domme redenering, maar zal je lh piek niet hoog blijven als je zwanger bent? Kan me voorstellen dat je er geen @&#%$ meer van snapt...... Succes en hou ons op de hoogte!
Ja je hoort wel eens over positieve ovutesten bij zwangerschap... Maar mijn zwangerschapstesten zijn negatief... dus dat klopt dan niet echt... Denk dat ik voor de zekerheid maar weer ovutestjes ga doen ofzo... misschien is hij vandaag wel weer super licht en was het gisteren gewoon 1 uitspatting... Ik baal hier echt zo van.... ik wil gewoon weten waar ik in mijn cyclus zit... voor of na ei, wanneer NOD is, etc.