Ben nog niet zwanger maar al wel aan het namen bedenken. Hebben nu 2 jongensnamen. Liam & Sten(n). Welke van deze 2 zouden jullie kiezen? En Sten(n) met 1 of 2 keer een n geschreven. Andere suggesties in deze stijl zijn ook welkom!
Sten, absoluut! Vind ik een vrolijke, stoere en ook lieve naam. Kort maar krachtig, duidelijk in uitspraak (geen verwarring over mogelijk) en origineel. Heeft een heel fijne klank. 2 n'en vind ik overbodig en ook niet mooi. Liam vind ik een wat mindere klank: een beetje vreemd (Chinees-achtige klank, vind ik) en de uitspraak kan op meerdere manieren (Lie-jam, Lie-jum, Laai-em), en komt al zo veel voor tegenwoordig.
Eventuele andere ideetjes nog: Boyd Cas Duncan Finn Jannick Jens Jorn Kai / Kaj Lars Lenn Leon Lex Lim Luan / Louan Luca Luuk Merijn Mika Niek Noah Noël Sim Stian Thom Tias
Stenn! Super leuk! Hier ongeveer dezelfde namen op het lijstje, al is bij Liam afgevallen omdat ik het ook wel wat chinees-achtig vind klinken. Daarnaast heb ik dan nog Lenn en Senn op het lijstje staan.