Mutsaerts trans4mer, ervaring?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Jessica3, Jan 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jessica3

Jessica3 Actief lid

Nov 16, 2011
    173
    0
    0
    Hallo!

Ik heb een tweedehands kinderwegen op het oog. Ik koop liever geen kat in de zak. Zijn er wellicht mensen die ervaring hebben met de mutsaerts trans4mer?

Ik kan weinig informatie op internet vinden.

Het is in ieder geval een driewieler met kinderwagenbak en buggyzitje.

Alvast bedankt!

2. jongmama

jongmama Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    1,476
    0
    36
    dat zijn vrij zware wagens kwa lopen vind ik. dit komt door het grote voorwiel. Het oudere model van Mutsy (geloof 3rider) heeft dit ook. ik zou hem zelf niet nemen. wat ik ook een nadeel vind is dat het zitje niet naar je toe kan. Wat ik persoonlijk ook niet zo fijn vind is dat je kindje in een soort van zitzak zit.

Zou deze wagen zelf nooit kopen in ieder geval.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik heb er het 4-wielige zusje van, maar ik vind het geen fijne wagen. Ook is het buggygedeelte heel erg breed. Zo breed dat dochter er met 7 mnd echt niet in kon, pas na een jaar zat ze er wat beter in. Bij zoonlief heb ik de wagen niet eens omgebouwd. Volgens mij zou dochter er nu nog ruimte zat in hebben.

Ook is bij ons de duwstang onberekenbaar en klapt soms ineens omlaag, heel onprettig.

Het enige pluspunt vond ik dat de bak best groot is.

4. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

Jun 24, 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    ik ben.juist erg te spreken over deze wagen. gebruik m nu voor de tweede ook weer . had geen.andere willen hebben.

5. Jessica3

Jessica3 Actief lid

Nov 16, 2011
    173
    0
    0
    Hm, dat zijn erg uiteenlopende reacties. Zegt mij in ieder geval er nog even goed over na te denken en de wagen voor aankoop uitgebreid te testen.

Bedankt in ieder geval!

Share This Page