Hebben jullie een reservenaam achter de hand voor als de baby toch van het andere geslacht blijkt te zijn? Wij hebben inmiddels van drie verschillende echoscopistes gehoord dat we een meisje krijgen. Dan mag je er toch wel vanuit gaan dat dit klopt zou je zeggen... We gaan er dus vanuit dat het een meisje wordt. Maar toch. Stel nou dat het bij de geboorte toch een jongetje blijkt te zijn. Ik heb tot nu toe geen leuke jongensnaam kunnen bedenken, ook omdat ik te 'bevooroordeeld' ben door de wetenschap dat het waarschijnlijk een meisje is. Ik neig er dus naar om het naast me neer te leggen, maar je kan toch moeilijk het risico nemen dat je 'geen naam' hebt voor je kind? Dan heb je een BZN da's ook niet aardig... Hoe doen jullie dat?
Nee wij hadden bij dochter geen jongensnaam omdat we er niet uit kwamen. De annestesist begon meteen te plagen door de zeggen dat het een jongetje was, wij hadden verteld dat het een meisje werd en we geen jongensnaam hadden. Bij zoonlief hadden we eerder een meisjesnaam dan een jongensnaam, dus deze keer wel. Maar beide keren klopte het gelukkig wel qua geslacht ! Je kijkt toch raar op als het na 10 echo`s ineens een meisje was geweest (ik had extra echo`s deze keer omdat dochter te klein was).
Wij hadden de namen al voor we het geslacht wisten maar anders had ik er zeker nog wel een jongensnaam bij bedacht. Je weet maar nooit.
Ja, wij hadden wel een naam achter de hand, ondanks dat we het geslacht wisten. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze het mis hebben!
wij niet, omdat we echt geen jongensnaam wisten. Ik heb dat namenprobleem dus lekker van me afgezet, aangezien we een meisje zouden krijgen.
Wij wisten dat het een jongen werd. Maar voor die echo hadden we al wat lopen denken. We hadden een lijstje met 3 toffe meisjesnamen. Deze hebben we gewoon onthouden, maar niet nodig gehad..
Een week voor de bevalling raakte ik in de stress had gedroomt dat het toch een meisje was inplaats van een jongen vriend was er van overtuigt dat het gewoon een jongen was dus stond ik te douchen en zei als het een meisje is noemen we het emma hij zei alleen maar is prima wordt toch een knul haha