Aparte jongens naam

Discussie in 'Babynamen' gestart door vlademira, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

hallo vraagje wat vinden jullie van Maëgel voor een jongetje houd zelf namelijk erg van aparte namen
    Maëgel is een mexicaanse naam (merdinisch mexicaans dialect ) ben zelf van Mexicaanse afkomst
    Maëgel betekend mens met levenslust

2. egeltje

egeltje Actief lid

14 sep 2006
    200
    0
    0
    Ik vindt het een leuke aparte naam :)

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ook! Hoe spreek je t uit? maeggel zeg maar? Want dat is wel n minpuntje hè.. dat ie straks aldoor zijn naam moet spellen voor anderen.

4. vlademira

5. vlademira

of maeggel ja eigenlijk zo'n beetje als je het schrijft

6. Aura

Aura Niet meer actief

Begrijp me niet verkeerd maar moet een beetje aan Freggel denken...vind de betekenis wel super mooi...

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik vind het een leuke naam, alleen moeilijk want mensen zullen denk ik niet vaak weten hoe ze het moeten uitspreken en schrijven.

8. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik weet als geen ander hoe het is om altijd maar je naam te moeten spellen en moeten uit te leggen hoe je mijn naam uitspreekt. "Özgül".. ""hoe?" "Özgül; o met puntjes, z, g, u met puntjes, l". "aaah,en hoe spreek je dat nou ook alweer uit?"
    Het is echt vervelend, geloof me! En dan al die verbasteringen voor mijn naam..
    Daarom heb ik ervoor gekozen om mijn dochtertje een makkelijke naam te geven, ik wilde haar die ellende besparen.

Ik vind dat je er goed over na moet denken. Het is een mooie naam met een mooie betekenis, maar je zoontje zal er zeker weten hinder van ondervinden. Is het niet met de spelling, dan is het wel met de uitspraak ervan..

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik vind het maar een ingewikkelde naam... ik zou voor iets simpelers gaan.

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik vind niet dat je rekening moet houden met hoe andere mensen erover denken ze moet je kindje de naam geven die jij mooi vind ikzelf vind die typisch hollandse namen dus echt helemaal niets piet klaas enz pff

ik vind het een prachtige naam eerlijk waar en ook je zoontje zal wennen aan zijn naam spellen :)

groetjes nathalie ;)

Deel Deze Pagina