En jongen bij mij op schook vroeger heette Menoah...vind ik zelf best een mooie naam en het past wel in het rijtje bij Yanoah (vind ik)
Bedankt voor alle reacties weer! Ik heb gister met mijn man het over de naam Liam gehad en hij vind hem ook wel wat hebben ! En ik moet zeggen dat ik Menoah ook wel leuk vind. Hij matcht ook wel met Liam (willen 2 namen.) Wat vinden jullie? Bedankt allemaal! Nog meer suggesties zijn nog steeds welkom hoor!
Ik vind Liam ook een mooie naam, maar om nou te zeggen dat deze apart is???? Deze naam kom je tegenwoordig heel vaak tegen, dus bijzonder vind ik hem niet meer.......
Yael.. Lyam.. Ik denk trouwens niet dat mensen Yanoah zouden afkorten tot Jan, want de klemtoon is heel anders..
Een spaanse naam misschien? Sergio Ismaël (vind ik zelf een hele mooie) Leandro Aitor Isidro Manuel Salvador Santiago (Santi)
Bedankt voor alle reacties weer!! Echt lief dat jullie zo meedenken!! Alleen kan ik nog niet echt zeggen van JAH die naam word het! Liam is idd niet echt een aparte naam, je hoort hem wel vaker. Mijn man en ik vinden het een hele mooie naam, maar ik ben nog niet 100% zeker, manlief noemt de baby al Liam haha Menoah word het niet, want mijn man vind deze naam niks. Pfff moeilijk joh een naam kiezen, of ik ben gewoon heel kieskeurig PS. ik weet trouwens niet waarom ik een link krijg naar de website van kieskeurig :S
Ik wil even iets zeggen over de naam Yanoah, mijn zoontje heet zo en ik heb nog helemaal niemand gehoord die die naam afkort tot Jan, de klemtoon ligt inderdaad anders. Zowiezo wordt de naam Yanoah niet afgekort, wij spreken ook alleen maar zijn volledige naam uit. Ik hoorde wel laatst van iemand de naam Yaroah, misschien is dat een idee. Succes met het uitzoeken en geniet van je zwangerschap!
Hah wij hadden dat ook de baby al een naam geven. Die van ons hete fritsje in de zwangerschap terwijl ik dat echt een vreselijke naam vind maar het was als bijnaampje/liefkozing bedoelt en vond het opzich best grappig. Nu heet onze zoon heel anders
Reyano zo heet mij zoontje is zeker een naam die hier bijna niet voor komt reano kenzo dichon weet alleen niet of je het ook zo schrijft gr jojo