mijn man en ik denken heel verschillend over namen. ik houd van apart en mijn man van normaal hij: anne ik: puck we houden van een korte naam! onze dochter heet Iza, dat vonden we een goede middenweg (de Z in de naam is van mij, zodat het toch weer net even wat anders is) nu nog een naam voor baby nummer 2 (we weten het geslacht niet) dus wie heeft er tip voor de middenweg?
ik hoorde vanmiddag op de tv een kindje die WIEP heet. Tsja totaal niet mijn smaak, maar had er ook nog nooit van gehoord.
voor een meisje weet ik er wel een enkele maar een jongen zo snel niet zara ilzy ziva ilze zoe jongen zeno
Fiene Zarah Vera Norah Jolie (staat op ons lijstje, Nederlandse uitspraak) Nieke Fenne / Fenna Liene Lana Nisa Nika Maud Tess Floor Nona Loïs Nina Noa
jetje veel leuke namen hoor! maar de meeste heb ik al vaker gehoord. ik werk zelf op een kdv en dan hoor je al veel namen. ik vind het niet leuk om een naam te gebruiken die ik elke dag hoor. best lastig nog...
ja die vind ik erg leuk, behalve lotte, die naam vind mijn man weer als enige leuk! hahaha lekker lastig maar saar/ sari is wel een optie
Lastig inderdaad, vind Iza een erg mooie compromis. Namen dieik erg leuk vind bij Iza; Pam Wies Ella Liz Fiep Sjors Boet Boaz ( misschien leuk om net als Iza iets met een Z erin te doen) Renz Cas
Ik vind deze namen een goede middenweg: Lot Lisse Jet(te) Mirre Noor(tje) Jonne Line Hanne Marijn Merel Elle Of je doet een naam met Anne erin, zodat jullie allebei tevreden zijn . Zoals; Annemijn, Annelot, Annejet, etc. Hopelijk zit er een naam tussen die jullie allebei mooi vinden.
Iza en Lina Iza en Vita Iza en Rosa Iza en Lucy Iza en Sita Iza en Suze Iza en Nikki Iza en Bine Iza en Nova Iza en Dana Iza en Elin Iza en Demi Iza en Lea(h) Iza en Lia(h) Iza en Oona Iza en Sam Iza en Jona Iza en Devi Iza en Rowi Iza en Luus Iza en Lou Iza en Lotti Iza en Jano Iza en Jonah/ Yona Iza en Jens Iza en Joes Iza en Mels Iza en Moos Iza en Job Iza en Lex Iza en Stef Iza en Dani Iza en Wietse
Iza & Jip Iza & Fien Iza & Noor Iza & Sira Iza & Vive Iza & Max Iza & Sim Iza & Dim Iza & Sep Iza & Job Iza & Joas