Wil je aub geen lieverd zeggen?! Je kent me niet, en aangezien ik ook een Jailey heb, kom ik uit een heel ander mileu. Jij vind Jailey een zielige naam, ik vind max een honden of konijnen naam. Al staat de naam nummer 1! Geef ik niks om! Ik geef mn kind een naam die ik mooi vind en niet omdat de naam in de top 20 staat. Max niet de roep naam?! Ohjee ben wel heel benieuwd nu! Eerste naam Fluffy? Trixie? Rakkertje?
Haha daarom ga reageer je zo..... Ik ga lekker met mijn rakker op het terras zitten genieten. Hoop maar dat je kindje niet hier in de klas komt
mamavanMJ. Jij tikt geloof ik echt niet he? Hoe respectloos kun je zijn. Ander milieu Wat een vervelende vooroordelen heb jij. Jailey is een hartstikke leuke naam.. En iedereen heeft daar zijn mening in.. maar om gelijk andere dingen erbij te roepen vind ik verruit schandalig. Weet je wat jij moet doen? Jij moet ver van dit forum weg zijn. Want van dit soort milieu houden wij niet! Artelijk wijf!
Ik heb besloten dit topic te sluiten, want zelfs na mijn verzoek tot wederzijds respect naar een ieder toe m.b.t. de namen en communicatie jegens elkaar, gaan jullie helaas door. Groet, Babii