Op korte termijn willen mijn man en ik voor een brusje gaan voor ons dochtertje. We zijn al druk aan het brainstormen voor namen (beter te vroeg dan te laat), maar we kunnen wel wat inspiratie gebruiken. Als jongensnaam vond ik Twan leuk, maar m`n man kent een niet zo leuke Twan, dus dit valt af. Hij vindt Alexander leuk (e.v. afkorten tot Xander), dit vind ik ook leuk maar niet super. Als meisjesnaam vinden we Rozalie wel wat hebben... Wie weet er nog meer leuke jongens en/of meisjesnamen passend bij E.liza?
Twan vind ik ook niet zo leuk. Rosalie op zich wel, met een z ook mooi. Rosalin ook leuk. Hier nog wat ideetjes.. Abel Alwin Anthony Arne, Arno Arthur Benjamin Boris Bruno Cas, Casper David Derek Emiel / Emile Floris Harm, Harmen, Hermen Jochem Jonas Jonathan Joris Joren, Jorn Julian Koen / Coen Lars Lennard / Lennart Leon Lex Lucas / Lukas Marijn, Marlijn Marnix Matthias Matthijs Maxim Merijn, Merlijn Niek Niels Noah Ruben Simon Stef Valentijn Victor Xander Aline, Alina Annemijn Anniek Annika Anouk Babet Britt Céline Charlotte Daisy Daniek / Danique Esmee Eva Evelien, Eveline, Evelina Hanna(h), Hanne Inez Isabel Jasmijn Julia Juliet Karina Lianne Lune, Luna Lynn Mara Marlou Nina Sandy Sara Sofie
Bedankt voor jullie reacties!! Een aantal namen vind ik mooi, maar vallen af vanwege familie/vrienden die zo heten. Anthony, Hannah en Lianne heb ik toegevoegd aan m`n lijstje Voor een meisje hebben we nu Isabel - Hannah - Rozalie - Lianne en Gwendolyn. Voor een jongen Alexander en Anthony. Nog meer tips zijn welkom!
Voor een jongen misschien nog leuk; Laurens, Maurits. Voor een meisje; Isabella, Josephine, Karlijn, Laurine. Succces! Leuk hé om vast weg te dromen bij namen, vind ik ook erg leuk!! Mijn kindjes heten Josephine (Aimée) en Benjamin (Binck) en voor onze derde hebben wij ook Alexander op het lijstje staan!!