Hoi dames! 2/3 januari had ik ongesteld moeten worden. Stiekem had ik de hoop het niet te worden, want ik had wel last van allerlei gekke kwaaltjes. 5 januari werd ik dan toch ongesteld, maar anders dan normaal. De krampen waren veel heviger, maar het bloeden was gek genoeg wel minder. En in vlagen in het begin,ook zo maf. Maar goed, ik dacht ik ben ongesteld, dus niets aan de hand.. Vorige week ontdekte ik een gekke 'kale donkerrode plek' op mijn tong. Ik naar de HA, die dacht aan een landkaarttong. Nooit van gehoord. Zijn eerste vraag: Ben je zwanger? Dus ik antwoord nee. Nu is het wel zo dat ik enorm veel afscheiding heb, en net op het toilet ook lichtroze afscheiding tegenkwam. Alsof er een paar druppeltjes bloed door vermengd waren. Begin nu toch ernstig de drang te voelen om te testen.. Maar ergens ben ik ook te schijterig om er een te doen, want wat nou als het valse hoop is. Sorry, ik moest even mijn rare hersenspinsels kwijt
Hihi ik denk dat je januari bedoeld Maar ik zou gewoon testen! Dan ben je van alle onzekerheid af! Spannend!
Ach he. Ja idd januari! Anders had er allang een baby moeten zijn haha, dat had ik dan toch echt wel gemerkt
Landkaarttong.. ook nog nooit van gehoord.. Maar als ik jou was zou ik testen. Als je 'maybe-menstruatie' anders was dan anders en je huisarts vraagt zich af of je zwanger bent en jullie zijn er mee bezig (gelet op je cyclus agenda in je onderschrift).. Tja, dan zou het natuurlijk zomaar kunnen!
Je hebt drang om te testen, je wilt zekerheid maar ergens ben je bang. Ik snap het wel maar in onzekerheid zitten is ook niks. Het kan best dat je een keer een mindere menstruatie hebt gehad en dat je nu een lichte ovulatiebloeding hebt. Gezien de lengte van je afgelopen cyclussen zou dat best kunnen. Je zou nu namelijk middenin je cyclus zitten. Blijf niet in onzekerheid zitten
Ovulatiebloeding ook mogelijk?? Jeetje, wat zo'n lichaam allemaal wel niet kan haha. Morgenochtend dan toch maar een testje tegenaan gooien..
Ja dat kan. Niet veel vrouwen hebben het, net als een innrstelingsbloeding haha. Het lichaam kan hele rare dingen doen Laat je het weten morgen?
Ja van een innestelingsbloeding had ik idd wel vaker gehoord, ovulatiebloeding daarentegen.. Ik laat het weten morgen Komt goed!
Ik zou direct een test doen. Als je begin van de maand ongesteld had moeten zijn zou je nu twee weken over tijd zijn en kun je nu ook testen. Dan hoef je niet te wachten op ochtend urine. Ik hoop voor je dat je een positest hebt!
Mee eens. Je zit nu rond je eieisprong waardoor je ook kwaaltjes kunt krijgen alsook een ovulatiebloeding. Dat lichtroze kan erg goed op een ovulatiebloeding duiden. Sommige zwangerschapstesten reageren hoe gek ook, ook op een eisprong. Dus ik zou sowieso nog even een paar dagen wachten met testen. Anders weet je nog niks.
Nou ik ben nu ook erg benieuwd! Ik snap dat je eigenlijk niet wilt testen. De teleurstelling wordt op een gegeven moment gewoon te veel. Maar onzekerheid is 10 keer erger denk ik! Laat je het weten wanneer je een test hebt gedaan?
Een landkaarttong kan komen door een tekort aan vitamine B. Dan is het belangrijk om wel te testen, want B11 is foliumzuur wat nodig is voor een goede ontwikkeling van het embryo. En dan kun je beter zo snel mogelijk gaan slikken. Sorry voor mn betweterigheid. Heb een vriendin die in het vak zit
Geeft niets. Slik gelukkig al een tijd trouw foliumzuur. Inmiddels nog niets wijzer. Vanochtend een ovulatietest en zwangerschapstest er tegenaan gegooid, beide negatief. Ovulatietesten van de dagen ervoor overigens ook. Sinds vanochtend ook idee van blaasontsteking en sinds gisteravond bruinverlies. Toch nog even langs de HA geweest vanochtend want ben ooit Door blijven sjouwen met een blaasontsteking en das uiteindelijk een nierbekkenontsteking geworden. Sindsdien sta ik liever voor niks op de stoep daar. Maar het bleek ook geen blaasontsteking te zijn, wel redelijk wat bloed in mijn urine gevonden dus nu moet ik over twee weken weerkomen met een urinemonster.. heel vervelend al dat vage gedoe, bah.
Ja inderdaad. Kreeg de tip om maar veel te drinken, ze dacht zelf aan een schimmelinfectie.. Dus dat doen we dan maar.
Hoezo ben je niks wijzer? Je zwangerschapstest is negatief. Ook je ovulatietesten zijn negatief. Je bent dus niet zwanger. Als je vorige menstruatie geen echte menstruatie zou zijn geweest, had je al positief moeten testen. Kan zijn dat je lichaam de weg even kwijt is qua cyclus/eisprong doordat je een schimmelinfectie/blaasontsteking hebt. In elk geval sterkte met je blaasontsteking en/of schimmelinfectie. Beiden is geen pretje! Hopelijk ben je gauw weer beter! Hoop dat je gauw zwanger mag zijn en van de blaasontsteking/schimmelinfectie af bent!