Ik vind het ook een ordinaire naam, zeker omdat het bijna altijd op z'n Hollands wordt uitgesproken. Verschrikkelijk. Gefeliciteerd met je zwangerschap, gelukkkig heb je nog een tijdje om erover na te denken!
Sorry ik vind het ook het prototype van een ordinaire naam.....maar als jullie het geweldig vinden gewoon doen!
Ik vind het een vreselijk naam (heb er vervelende associaties mee) en ouderwets. Ergens vind ik de naam ook nog ordinair..
Sorry ik vind het ook een ordinaire naam. Hoort bij mij thuis in het rijtje Kimberley, Courtney en Cheyenne e.d.
Ik vind het absoluut GEEN ordinaire naam! Ik ken alleen maar leuke beschaafde Samantha's...zou m zelf niet kiezen, maar ik vind hem best leuk.
Een mening is een mening en daar vraagt ze toch om..!! Persoonlijk vind ik het ook geen mooie naam en vind ik Sam meer voor een jongetje.. maar goed, als jij hem mooi vind gewoon doen hoor....
vriendlief vind hem mooi ik niet echt nu als ik er meer over nadenk wel mooi en afkorting sam vind ik wel stoer.. maar als ik haar al sam ga noemen vind ik het te jongens achtig.. maar ja wel bedankt voor jullie mening!
En wat is er ordinair aan? En mis met uitspraak op zijn hollands? En waarom afkorten naar Sam? Kies dan gewoon een kortere naam uit.