Hoi hier mijn lijstje van jongensnamen welke is het leukst en past goed bij Bo en Milla? Warre Jobbe Joppe Len Finn Sam Zen Senne Matis Miro Milo
Ik vind Len,Finn en Sam er het leukst bij passen. Milo vind ik niet zo leuk bij Milla,lijkt teveel op elkaar. De andere namen vind ik (sorry) niet mooi. Ik zag ook de naam Senne staan,best leuk maar wat vind je van Senna? Ook leuk!
Bo, Milla en Jobbe of Bo, Milla en Finn. Ik zou geen naam kiezen met een M. En Len & Zen kan ik niet mooi vinden.
Sam vind ik er het beste bij passen en Finn vind ik ook een leuke naam! Milo vind ik ook erg leuk maar lijkt teveel op Milla.
Mathis (maar dan zo geschreven) vind ik veruit de leukste naam die ook heel goed bij Bo en Mila past.
Finn! Mijn broertje heet Neil, vind ik zelf ook wel bij Bo klinken maar dat ben ik dan ook al bijna 19 jaar gewend!
i.p.v. joppe is misschien jappe ook leuk? verder zou ik i.p.v. senne voor senna kiezen *niet omdat ik bevooroordeeld ben, maar omdat ik dat beter vind klinken*
Een aantal namen vind ik een beetje "gezocht" als je begrijpt wat ik bedoel maar uit het rijtje zou ik kiezen voor Sam, past mooi bij Bo en Milla, is stoer en lekker kort. Trouwens wat ontzettend leuk, een jongeje na 2 meiden!!! (niet dat een meisje minder leuk zou zijn geweest maar ik heb altijd al iets gehad met 2 meiden en een "klein" broertje erachteraan... vin'k zó leuk!) Suc6 met kiezen en veel geluk!
hihi een beetje gezocht? zijn echt namen die ik al heel lang in mijn hoofd heb en die ik ontzettend mooi vind. alleen papa nog overtuigen hihi